Musikmesse Frankfurt – Live for the Music!
Musikmesse Frankfurt
International Trade Fair for Musical Instruments, Music Software & Computer Hardware, Sheet Music and Accessories
Musikmesse 2009 will be held in Frankfurt am Main from 1 to 4 April. The Musikmesse is the world's leading trade fair for the world of music. Here, you will find a complete range of products with everything required for making music, not to mention innumerable workshops, concerts, demonstrations and discussion events.
Be there from 1 to 4 April 2009 when the doors open for Musikmesse 2009 – Live for the Music!
zijn er nog mensen die gaan?
ik ben er zowiesow bij op 2 en 3 april (2 april vanaf 12 uur, 3 april de hele dag)
(ik) vergeet ook niet even langs de pioneer stand ('s) te lopen!Creeky
Hall 5.0, Walkway C, Stand 09
- DJ equipment, accessories
Hall 5.0, Walkway C, Stand 15
- DJ equipment, accessories
Meld even of je komt,, voor de gelukkige kunnen we vast wel even een meeting doen
verdere info:
Data: 1 tot 4 april
Openingstijden: 9 a.m. - 6 p.m.
kaartprijs: €27,00
Aanwezugheids Lijst:
Woensdag 1:
PatrickBeuken
Bambamstudio
Dj_Fantasy
Bouncy
Donderdag 2:
Bambamstudio
Stephanie
Vrijdag 3:
Lead
Bambamstudio
zrcl0272
Ianroma
Dj_Fantasy ( ? )
Zaterdag 4:
Laidback
Lead
Patrickbeuken
Bambamstudio
Poster: robbert
Is er btw al iets bekend van product releases voor dit jaar? Pioneer..?
Haha nee dat klopt, maar proberen kan altijd toch! Niks zo leuk als gissen..
Poster: bambamstudio
ben benieuwd: wie gaat er voor zijn werk naar toe en wie voor de fun?
Poster: Bartjens
Ze zullen inmiddels wel moeten, gezien de nieuwe spulletjes van Denon en A&H :P
Al betekent het natuurlijk niet dat ze lekker achterover kunnen hangen, ze willen wel marktleider blijven!
Poster: Bartjens
Ze zullen inmiddels wel moeten, gezien de nieuwe spulletjes van Denon en A&H :P
idee om een van de dagen ergens koffie te gaan drinken met wat djr-ers?
idee om een van de dagen ergens koffie te gaan drinken met wat djr-ers?
Poster: Flexii
Ik ben woensdag van de partij met mijn baas,, om 6 uur smorgens vertrekken met de auto,, en heb eigenlijk gewoon school, maar mn moeder schrijft een briefje dat ik ziek benxD,, te relaaax:P
Ik ben woensdag van de partij met mijn baas,, om 6 uur smorgens vertrekken met de auto,, en heb eigenlijk gewoon school, maar mn moeder schrijft een briefje dat ik ziek benxD,, te relaaax:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.