Musikmesse Frankfurt – Live for the Music!
Musikmesse Frankfurt
International Trade Fair for Musical Instruments, Music Software & Computer Hardware, Sheet Music and Accessories
Musikmesse 2009 will be held in Frankfurt am Main from 1 to 4 April. The Musikmesse is the world's leading trade fair for the world of music. Here, you will find a complete range of products with everything required for making music, not to mention innumerable workshops, concerts, demonstrations and discussion events.
Be there from 1 to 4 April 2009 when the doors open for Musikmesse 2009 – Live for the Music!
zijn er nog mensen die gaan?
ik ben er zowiesow bij op 2 en 3 april (2 april vanaf 12 uur, 3 april de hele dag)
(ik) vergeet ook niet even langs de pioneer stand ('s) te lopen!Creeky
Hall 5.0, Walkway C, Stand 09
- DJ equipment, accessories
Hall 5.0, Walkway C, Stand 15
- DJ equipment, accessories
Meld even of je komt,, voor de gelukkige kunnen we vast wel even een meeting doen
verdere info:
Data: 1 tot 4 april
Openingstijden: 9 a.m. - 6 p.m.
kaartprijs: €27,00
Aanwezugheids Lijst:
Woensdag 1:
PatrickBeuken
Bambamstudio
Dj_Fantasy
Bouncy
Donderdag 2:
Bambamstudio
Stephanie
Vrijdag 3:
Lead
Bambamstudio
zrcl0272
Ianroma
Dj_Fantasy ( ? )
Zaterdag 4:
Laidback
Lead
Patrickbeuken
Bambamstudio
Poster: bambamstudio
ben benieuwd: wie gaat er voor zijn werk naar toe en wie voor de fun?
Poster: ianroma
Ik voor de fun! Kan iemand mij vertellen waar je die kaartjes kan kopen? Of is de verkoop nog niet van start gegaan?
Poster: PatrickBeuken
Ey Laidback, op MSN zei je dat tickets aan de deur net zo veel kosten als online tickets. Maar als ik het goed begrijp kosten online tickets 27 euro en aan de deur 40 euro. Dus dan kun je beter van te voren bestellen en uitprinten :P Scheelt ook een wachtrij
Poster: Lead
Waarom zou je als Trade Visitor willen ??
Da's iedereen die daar komt automatisch...
De titles die op de badgehouder staan kun je zelf kiezen, heeft dus niet zoveel inhoud.
Ik heb er meestal een met Exhibator, maar daar kun je niets extra mee wat de moeite waard is.
Ik ben er overigens 3-4 april (vrijdag/zaterdag).
Ttopicstarter : misschien een mooi overzichtje maken in openingspost van mensen en welke dagen ze er zijn ??
Poster: bambamstudio
ben benieuwd: wie gaat er voor zijn werk naar toe en wie voor de fun?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.