Ik verkoop mijn slaapkamer draai setje omdat ik sinds kort op kamers zit en ik geen tijd en ruimte meer heb om bezig te zijn met het draaien op een kamer. Dus heb ik besloten alles weg te doen het betreft hier de numark cdn-35 cd speler een speler die erg degelijk simpel maar niet te simpel is en de reloop rmx-40 bpm mengtafel
Specs cd-speler zijn als volgt:
Het zijn allemaal VCA gestuurde kanalen dus je zult nooit ruis ervaren en de bpm tellers voor de beginnende dj die erin zitten zijn erg nauwkeurig. Tafel is altijd netjes afgedekt geweest wanneer het niet gebruikt werd en is in zeer goede staat zonder beschadigingen, ook nooit on the road geweest maar altijd thuis gestaan. Ook zijn de bon en doos van deze mengtafel gewoon nog aanwezig. Deze cd speler is alleen thuis gebruikt en niet on road geweest, dat blijkt dan ook wel als je de speler bekijkt nauwelijks een krasje. Verder is het altijd allemaal netjes afgedekt geweest om het stof eruit te houden. Alle kabels zijn aanwezig en mogelijkheid om testen ook. Interesse? Mail of bel even, mailen mag altijd, bellen tussen 14.00 en 02.00 uur. Post een message voor mail en nummer of stuur een pm, grtz |
|
![]() |