Poster: Adrien1989
Xone 92: 4 bands
Xone 62:?4 bands
Xone 3d: 3 bands
Xone 4d:?3 bands
Poster: bartezzz
zelf toen ik met een time-code systeem draaide keken mensen al een beetje van WTF en kreeg ik best rare vragen (bijv. waarom draai je de hele tijd met de zelfde 2 platen...) voor thuis zou je het zeker kunnen doen en het is ook echt aan te raden maar gebruik het pas in clubs als mensen je een beetje kennen anders krijg je rare vragen of het demotiveert mensen.
Wat maakt het nu uit wat mensen die er niks van kennen ervan denken? Dat is dus ECHT geen reden om het niet te doen naar mijn mening...uiteindelijk gaat het om de show die je verkoopt, niet om de apparatuur.
Poster: Dubbelyou
Ja leuk ja, achter je laptop staan en alsof het lijkt alsof je je mail aan het checken bent..
Nee, ik heb geen respect voor digitale synchronize dj's
Ja leuk ja, achter je laptop staan en alsof het lijkt alsof je je mail aan het checken bent..
zelf toen ik met een time-code systeem draaide keken mensen al een beetje van WTF en kreeg ik best rare vragen (bijv. waarom draai je de hele tijd met de zelfde 2 platen...) voor thuis zou je het zeker kunnen doen en het is ook echt aan te raden maar gebruik het pas in clubs als mensen je een beetje kennen anders krijg je rare vragen of het demotiveert mensen.
Poster: Didier_Deluxe
En ik heb geen respect voor mensen die zich hopeloos aan verouderde en achterhaalde technieken blijven vastklampen, omdat ze geen vertrouwen hebben in nieuwe en bovendien betere technologiën.
Waarom hebben mensen toch altijd schrik van iets nieuws? Als ze eens moeten veranderen naar iets wat ze nog niet kennen dan is het mis... Leer toch eens wat vertrouwen hebben in nieuwe technologie, die komt er namelijk niet om de oude te boycotten en jullie te pesten, maar omdat deze sneller, eenvoudiger, stabieler, compacter, kortom beter is.
Poster: ArTy
Jij heb er dus duidelijk nog geen kaas van gegeten. Ga je nou eerst eens verdiepen in de materie voordat je erop los gaat lullen. Volgens jou ben je dus een DJ als je platen zelf kan beatmatchen? Nou, dan weet je blijkbaar niet waar een DJ voor dient. Namelijk het publiek een leuke avond bezorgen. Hoe die dat doet maakt verder echt niet uit.
Mensen die sync gebruiken hebben meer tijd om zich bezig te houden met andere dingen, en dat is nou juist het mooie. .
Poster: Jorrit
.
Heb je ook geen respect voor deze man dan?
Als ik als voorbeeld afgelopen zaterdag er bij pak..
Ben sims, 3 draaitafels en 1 cdj1000, en zelfs dat was niet genoeg al switchend tussen de kanalan (om de 2 andere cdj's te gebruiken).
Niet alleen prachtig om te zien, maar ook om volle kippevel van zijn skills te zien.
Volle concentratie in zijn volledige set, en de hele discotheek stond onderste boven.
Poster: Winston
En hij was vast helemaal uitgeput aan het einde van de volle concentratie. Stel je voor hoe meer hij zou kunnen doen met meer gemak als hij overstapte op een Xone:4D laptop set up.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.