Poster: Winston
Voor gewoon draaien is de xone 92 al goed genoeg. De 4d is meer voor production en een klein beetje nog als controller.
Poster: A-flex
je kan er toch voor de zekerheid nog cd spelers of TT' aan hangen? als het dan digitaal mis loopt...
Poster: christiano
klein beetje als controller
hij is juist als controller bedoelt XD
Poster: bartezzz
een beetje van WTF en kreeg ik best rare vragen (bijv. waarom draai je de hele tijd met de zelfde 2 platen...)
daar kan ik mij goed iets bij voorstellen.
als je er niet mee bekend bent, kan het er inderdaad wel raar uitzien.
Poster: bartezzz
zelf toen ik met een time-code systeem draaide keken mensen al een beetje van WTF en kreeg ik best rare vragen (bijv. waarom draai je de hele tijd met de zelfde 2 platen...) voor thuis zou je het zeker kunnen doen en het is ook echt aan te raden maar gebruik het pas in clubs als mensen je een beetje kennen anders krijg je rare vragen of het demotiveert mensen.
Poster: Mixt-ApePoster: bartezzz
zelf toen ik met een time-code systeem draaide keken mensen al een beetje van WTF en kreeg ik best rare vragen (bijv. waarom draai je de hele tijd met de zelfde 2 platen...) voor thuis zou je het zeker kunnen doen en het is ook echt aan te raden maar gebruik het pas in clubs als mensen je een beetje kennen anders krijg je rare vragen of het demotiveert mensen.
Wat maakt het nu uit wat mensen die er niks van kennen ervan denken? Dat is dus ECHT geen reden om het niet te doen naar mijn mening...uiteindelijk gaat het om de show die je verkoopt, niet om de apparatuur.
klopt maar het kan eruit zien alsof je gewoon staat te auto mixen, of dat je gewoon doet alsof!
Poster: Mixt-ApePoster: bartezzz
Wat maakt het nu uit wat mensen die er niks van kennen ervan denken? Dat is dus ECHT geen reden om het niet te doen naar mijn mening...uiteindelijk gaat het om de show die je verkoopt, niet om de apparatuur.nou het kan die mensen heel erg demotiveren dus het is slecht voor je naam en mensen kunnen je gaan zien als een faker,en als je met je veel doet met je cdj's of TT's dan zien mensen het idd als een show en zien ze dat je kan draaien maar als jij gaat staan kutten met 2 controllers en veel op je laptop kijkt denken mensen eerder aan een automix. als je nou al een beetje naam hebt gemaakt en mensen je kennen, weten ze gewoon dat je kan mixer en goed draait en maakthet ze minder snel wat uit op welke manier je draait.
Poster: Gagarin12
Gewwon digitaal draaien maar er een paar keer naast zitten, zodat de mensen weten dat het voor echt is.
Poster: Gagarin12
HUH?
Wordt net omgekeerd meer gebruikt voor livedoeleinden (dj-sets en 'live'-sets). In de studio kan je de analoge mixer bijna niet te gebruiken, veel te agressief die dj-mixers, heeft ook maar 3 band eq, niet genoeg auxen, ...
No go!
Poster: mrwhoopie
Xone92 3bands :s
Poster: mrwhoopie
Xone92 3bands :s
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.