Vraag over timecode systemen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tfvs    posted on 03-03-2009 16:35
ik zit dus met een vraagje.. heb nu final scratch 2.0 maar ik zit me af te vragen of ik met behulp van traktor scratch time code platen, ook traktor scratch pro kan gebruiken? het werkt namelijk niet met de stanton time code platen maar die geven ook een ander signaal af.. maar kan het dan wel al koop ik een setje traktor scratch time code platen?

groeten
User edit by Tfvs on 03-03-2009 @ 16:36:29 (95%)

What do you think about Vraag over timecode systemen ??

Vote :   

tom-j    posted on 03-03-2009 16:55
geen idee! ik denk het eigenlijk wel omdat het van hetzelfde merk is! maar misschien omdat pro iets meer functies heeft (of niet, heb er geen ervaring mee) dat hij sommige dingen dan niet doet als je normale timecode platen neemt ofzo??
vraag het anders even in de winkel waar je ze wilt kopen!
RiX    posted on 03-03-2009 17:02
Je hebt dan nog een externe geluidskaart nodig. bv de dj audio 8
Tfvs    posted on 03-03-2009 17:39
@ RiX; ja ik heb al een externe geluidskaart namelijk de stanton fs 2.0 Winking my eye
Sjoewe    posted on 03-03-2009 23:26
Traktor Scratch (Pro) is alleen verkrijgbaar in combinatie (en bruikbaar) met een NI Audio8. Je zal het dus nooit op een legale manier kunnen draaien. Je zou ook kunnen kijken naar de open scratch pakketten Deckadance of djDecks.

Waarom heb je eigenlijk voor Final Scratch?
Tfvs    posted on 04-03-2009 08:14
Poster: Sjoewe
Traktor Scratch (Pro) is alleen verkrijgbaar in combinatie (en bruikbaar) met een NI Audio8. Je zal het dus nooit op een legale manier kunnen draaien. Je zou ook kunnen kijken naar de open scratch pakketten Deckadance of djDecks.

het paste in m'n budgetWinking my eye en het werkt ook met traktor studio 3.0 maar dat doet ook maar vaag :S
Dubbel_Fristie    posted on 05-03-2009 21:15
Poster: Tfvs

het paste in m'n budgetWinking my eye en het werkt ook met traktor studio 3.0 maar dat doet ook maar vaag :S

Traktor 3 heeft toch helemaal geen tijdcode mogelijkheden?

Tfvs    posted on 06-03-2009 14:11
Poster: Dubbel_Fristie
Poster: Tfvs

Traktor 3 heeft toch helemaal geen tijdcode mogelijkheden?

stond wel vermeldt op stantondj.com

This is an old Topic

No new postings for 5.827 days.
 Post CommentThat would be 194.2 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: 10 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 30.522
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.897.544