De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 26-02-2009 16:50
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

en nu dus deel 18 :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Let the BASS be louder

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) ??

Vote :   

Bart_    posted on 04-03-2009 22:00
Poster: Xtremer
Ja ik kan dr niks aan doen, staat er toch echtCool.

02-03-2009   -860---98--     KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS
  391,37

jezus, dat is toch écht wel veel!Cool
En ik maar denken dat ik met mijn 4 euro/uur netto al veel verdiende Cool
OneSixty    posted on 04-03-2009 22:14
ik ben nog werkzoekende :p
was niet aangenomen bij de colruyt.

binnerkort ff naar een uitzendbureao.
Stefjuuh    posted on 04-03-2009 22:19
Poster: Roov
Ik kreeg voor 3 weken 32 uur per week werken ongeveer 600-700 euro Happy, laughing En ik was toen 15 Winking my eye

Das 7 euro/uur, maar jij had ook zoown veels te chill baantje toch?
FML    posted on 04-03-2009 22:31
Poster: _ruud_

Mooi! meeste opel astra's die het proberen zien er raar uit, vind deze nogwel eenvoudig en strak Happy, laughing

het gaat me meer om het type , bijn 9 maart 18 dus auto's checke (H)

lol via school krijg je gewoon slecht betaald gelukkig heb ik een weinig uren contract zodat ik bij mijn andere werk kan werken :D
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 04-03-2009 @ 22:32:58 (62%)
qntr0l    posted on 04-03-2009 22:35
Poster: Tomazos

aan het einde ook:

no animals where hurt in this video

ik kan zomaar raden dat jij geen auto etc heb.. :P
met 400 kom ik dus echt niet rond in een maand:P, laat staan allemaal luxe dingen kopeWinking my eye

Ik ook niet hoor, alleen al voor het stappen / leuke dingen doen heb ik 300 nodig.
OneSixty    posted on 04-03-2009 22:40
Poster: qntr0l

Ik ook niet hoor, alleen al voor het stappen / leuke dingen doen heb ik 300 nodig.

leeftijd ?

by the way: ik erger mij echt constant aan mensen die hun profiel niet volledig invullen...
je kunt bij velen nieteens de leeftijd zien Cool
Xitrate    posted on 04-03-2009 23:33

SALARIS
  391,37

Huh wat raar! Ik ken toevallig hier  een gast die ook deze maand 2x teveel gestort had gekregen van zijn werk.. misschien iets van vakantiegeld o.i.d?
User edit by Xitrate on 04-03-2009 @ 23:34:38 (5%)
OneSixty    posted on 05-03-2009 00:04
omg, lees ik net dat er op de nieuwe solidsounds geen cd tekst komt omdat ze nu 11 liedjes ipv 10 op een cd proppen Cooljeetje man, ze willen toch dat we muziek legaal kopen, flikken ze zowiets  Cool
Bastian    posted on 05-03-2009 13:02
Poster: Xitrate

SALARIS
  391,37

Huh wat raar! Ik ken toevallig hier  een gast die ook deze maand 2x teveel gestort had gekregen van zijn werk.. misschien iets van vakantiegeld o.i.d?

Nee zoiets noemen ze credit crisis toeslagCool
User edit by Bastian on 05-03-2009 @ 13:03:17 (4%)
Tomazos    posted on 05-03-2009 13:16
Poster: Luni-B
wat vinden jullie van de Opel astra coupe 2.0 turbo 20v ?

Setje Zwarte velgen met een gepolijste rand zou hem vetter staanHappy, laughing

ik heb ook een nieuwe auto gekocht,

oude:

Nieuwe:

inmiddels wel weer 1 en ander aan veranderdHappy, laughing (zwart gaas in de bumper, donkere grootlicht/mist lampjes)

Volgende week krijg ik zwarte/donkere koplampen binnenHappy, laughing
en ik ben nog voor andere donkere achterlichten uit amerika aan het kijkenHappy, laughing

ook voor andere velgen, ramen worden nog zwartHappy, laughing wil een combinatie van geel en zwart gaan maken,

van de zomer dak eraf, alle raampjes open, ik ga me Prima vermaken.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 05-03-2009 @ 13:19:53 (70%)
justjustin    posted on 05-03-2009 13:56
Poster: Tomazos

Setje Zwarte velgen met een gepolijste rand zou hem vetter staanHappy, laughing

ik heb ook een nieuwe auto gekocht,

oude:

Nieuwe:

inmiddels wel weer 1 en ander aan veranderdHappy, laughing (zwart gaas in de bumper, donkere grootlicht/mist lampjes)

Volgende week krijg ik zwarte/donkere koplampen binnenHappy, laughing
en ik ben nog voor andere donkere achterlichten uit amerika aan het kijkenHappy, laughing

ook voor andere velgen, ramen worden nog zwartHappy, laughing wil een combinatie van geel en zwart gaan maken,

van de zomer dak eraf, alle raampjes open, ik ga me Prima vermaken.

kom je wel de drempel achter de hmh over dan?
FML    posted on 05-03-2009 18:50
Ziet er strak uit man! ,

Maar nog is een vraagje ik ben beetje aan het kutte met FL en heb al leuke bassline gemaakt ( hardstyle ) maar ik heb egt wat moeite met de melodie . ik krijg maar niet egt een vet geluidje iemand tips voor VST's of andere tips natuurlijk :P
FML    posted on 05-03-2009 18:57
vuile Naai kut popo een klote boete van 100 eu binnegehad schandalig! door rood licht rijden! tijdstip 02.13 die gasten hebbe niks beters te doen !
Stefjuuh    posted on 05-03-2009 19:02
Om je nog ff extra op te naaien zou ik bijna een report doen wegens dubbelpost!:P

Waar en hoe was dat dan? Auto, druk kruispunt?
User edit by Stefjuuh on 05-03-2009 @ 19:02:49 (6%)
FML    posted on 05-03-2009 19:12
Poster: Stefjuuh
Om je nog ff extra op te naaien zou ik bijna een report doen wegens dubbelpost!:P

Waar en hoe was dat dan? Auto, druk kruispunt?

haha Nee veraad me niet :P..!

nee was met de brommer maandag word ik pas achtien en ik denk dat ik terug kwam van de kerst borrel alsk de datum zie.. hmm drukte in zeeland? nee ... rond dat tijdstip niet lijkt me ..maar goed ik wist ook niet eens dat ik door rood was gereden dusja..
User edit by FML on 05-03-2009 @ 19:12:46 (2%)
Flexii    posted on 05-03-2009 19:12
vuile Naai kut popo een klote boete van 100 eu binnegehad schandalig! door rood licht rijden! tijdstip 02.13 die gasten hebbe niks beters te doen !

02.13 uur? dan heb je een flitspaal over het hoofdgezien:P dan controleren ze je echt niet he
FML    posted on 05-03-2009 19:13
nope staat geen flitspaal daarzo :P .. we hebbe namelijk maar 1 kruispunt met stoplichten en daar weet ik echt 100% zeker dat er geen flitspaal staat

btw einde van het jaar was ze hadden bonnen nodig!
User edit by FML on 05-03-2009 @ 19:16:13 (36%)
Lawrenz    posted on 05-03-2009 19:30
Jeuj, kom er net achter met Windows Memory Diagnostics dat een van m'n geheugenbankjes naar de kl*te is. Nu nog uitzoeken welke van de 2 (x 2 gb) Cool denk je een uber pc te hebben met specs waar je u tegen zegt, gaat ie zo beginnen...
Synchronizer    posted on 05-03-2009 19:32
Poster: Lawrenz
Jeuj, kom er net achter met Windows Memory Diagnostics dat een van m'n geheugenbankjes naar de kl*te is. Nu nog uitzoeken welke van de 2 (x 2 gb) Cool denk je een uber pc te hebben met specs waar je u tegen zegt, gaat ie zo beginnen...

haal je er een uitSmile
Lawrenz    posted on 05-03-2009 19:39
Poster: Smiddey

haal je er een uitSmile

Van 4 naar 2 gb Cool
Tomazos    posted on 05-03-2009 19:48
Poster: justjustin

kom je wel de drempel achter de hmh over dan?

met die wit blauwe civic met me uitlaat krassend over de drempel, (toen auto op de brug stond had ik van voor naar achter krassen op me rvs pijp staan), die civic lag dan ook extreem laag,

met de gele del sol tik ik die drempel aan de zeikant heel zachtjes aan, delsol is een stuk hoger,

toen ik de civic kocht lag hij LETTERLIJK, een marlboro pakje dik van het wegdek met de onderkant, maar had een schroefset, dus wel iets omhoog gezet, alsnog raakte ik van alles.. opzich niet erg als het maar zachtjes gebeurd, dan gaat het niet kapot,

dj Case heeft een mooie foto gemaakt, van dat we samen gingen stappen, dat hij een pakje sigaretten naast de auto zette, (toen was de auto al hoger dan eerst), ik zal die foto zaterdag eens neerzetten, ben nu niet thuis.. ik slaap in de buurd van rotterdam (waddinxveen) omdat ik paar dagen achter elkaar moet werken @ hmh
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 05-03-2009 @ 19:51:01 (55%)
Snoey    posted on 05-03-2009 20:41
nope staat geen flitspaal daarzo :P .. we hebbe namelijk maar 1 kruispunt met stoplichten en daar weet ik echt 100% zeker dat er geen flitspaal staat

btw einde van het jaar was ze hadden bonnen nodig!

Je kan bezwaarschrift tekenen. Als je der echt van overtuigd bent dat jij niet door rood gereden hebt of echt zeker weet dat je niet aangehouden of geflitst bent, maak je een goede kans om onder de boete uit te komen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Yorick    posted on 06-03-2009 09:58
Hey,
Heb even een vraag... Weten jullie bekende studio's waar audio nabewerking word gedaan en editing en opnamen?

Alsvast bedankt:D

Synchronizer    posted on 06-03-2009 10:20
Poster: Lawrenz

Van 4 naar 2 gb Cool

juist maar zo kun je er wel achter komen welke van de twee stuk isCool
Bartjens    posted on 06-03-2009 11:00
Jeetje is gewoon de eerste keer dat ik smorgens hier kijk en dat er geen nieuwe reacties zijn sinds de avond ervoor :P
www.djbrowbeat.com
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

91 Users online: 4 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 16.428
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.604