Poster: Xtremer
Ja ik kan dr niks aan doen, staat er toch echt.
02-03-2009 -860---98-- KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS391,37
Poster: Roov
Ik kreeg voor 3 weken 32 uur per week werken ongeveer 600-700 euroEn ik was toen 15
Poster: _ruud_
Mooi! meeste opel astra's die het proberen zien er raar uit, vind deze nogwel eenvoudig en strak
Poster: Tomazos
aan het einde ook:
no animals where hurt in this video
ik kan zomaar raden dat jij geen auto etc heb.. :P
met 400 kom ik dus echt niet rond in een maand:P, laat staan allemaal luxe dingen kope
Poster: qntr0l
Ik ook niet hoor, alleen al voor het stappen / leuke dingen doen heb ik 300 nodig.
Poster: Xtremer
SALARIS391,37
Poster: XitratePoster: Xtremer
SALARIS391,37
Huh wat raar! Ik ken toevallig hier een gast die ook deze maand 2x teveel gestort had gekregen van zijn werk.. misschien iets van vakantiegeld o.i.d?
Poster: Luni-B
wat vinden jullie van de Opel astra coupe 2.0 turbo 20v ?
Poster: Tomazos
Setje Zwarte velgen met een gepolijste rand zou hem vetter staan
ik heb ook een nieuwe auto gekocht,
oude:
Nieuwe:
inmiddels wel weer 1 en ander aan veranderd(zwart gaas in de bumper, donkere grootlicht/mist lampjes)
Volgende week krijg ik zwarte/donkere koplampen binnen
en ik ben nog voor andere donkere achterlichten uit amerika aan het kijken
ook voor andere velgen, ramen worden nog zwartwil een combinatie van geel en zwart gaan maken,
van de zomer dak eraf, alle raampjes open, ik ga me Prima vermaken.
Poster: Stefjuuh
Om je nog ff extra op te naaien zou ik bijna een report doen wegens dubbelpost!:P
Waar en hoe was dat dan? Auto, druk kruispunt?
vuile Naai kut popo een klote boete van 100 eu binnegehad schandalig! door rood licht rijden! tijdstip 02.13 die gasten hebbe niks beters te doen !
Poster: Lawrenz
Jeuj, kom er net achter met Windows Memory Diagnostics dat een van m'n geheugenbankjes naar de kl*te is. Nu nog uitzoeken welke van de 2 (x 2 gb)denk je een uber pc te hebben met specs waar je u tegen zegt, gaat ie zo beginnen...
Poster: Smiddey
haal je er een uit
Poster: justjustin
kom je wel de drempel achter de hmh over dan?
nope staat geen flitspaal daarzo :P .. we hebbe namelijk maar 1 kruispunt met stoplichten en daar weet ik echt 100% zeker dat er geen flitspaal staat
btw einde van het jaar was ze hadden bonnen nodig!
Poster: Lawrenz
Van 4 naar 2 gb
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.