De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 26-02-2009 16:50
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

en nu dus deel 18 :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Let the BASS be louder

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) ??

Vote :   

Winston    posted on 01-04-2009 21:12
Poster: ThijsG
...
O *** 1 april zeg je? Oepsiefloepsie mn opa is jarig!:p. Meteen een iets leuks om te melden.

Kun je nog op visite. CoolMisschien trakteert hij chocomel. Kan ik dan mee?Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 01-04-2009 @ 21:44:54 (2%)
ThijsG    posted on 01-04-2009 21:15
Vast wel. Je mag zelfs gratis en voor niets!
Sterker, je MOET! Als je zegt dat je van mij komt om hem te feliciteren. Van Haarlem naar Eindhoven is namelijk wel eventjesWinking my eye. En alsie geen chocomel heeft, pech voor je! 
Het is wel echte chocomel zoals opa het vroeger ook klaarmaakte(uit de verpakking haalde):p
Roov    posted on 01-04-2009 21:32
Snoey, ik stapte net in de auto om je een dozijn chocomel te brengen lees ik via mijn ipod dat het een 1 april grap is... Jammer hoor Winking my eye
Snoey    posted on 01-04-2009 21:53
Haha, blij dat jullie het goed opvangen :D En ik ben een enorme fan van soja melk, dus alleen soja chocomel hier :D 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Boyd    posted on 01-04-2009 22:02
Soja melk is wel lekker ja, dat is weer is wat anders dan koemelk. Toch doet sojamelk me denken aan rijst.
DjVictorF    posted on 01-04-2009 22:15
Ik lust geen chocomelCool(1 april kikker in je biiiiiil)((ik wou ook nog even een geslaagde grap uithalen vandaagCool))
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Flexii    posted on 01-04-2009 22:43
Zo mijn collectie geile boekjes is weer aangevuld,, en mn collectie tassen, pennen en keykoords trouwens ook:P,, Musikmesse was klasse dit jaar
Snoey    posted on 01-04-2009 22:46
Poster: BoydGrift
Soja melk is wel lekker ja, dat is weer is wat anders dan koemelk. Toch doet sojamelk me denken aan rijst.

Die met die vanille smaak is heerlijk, vooral na het stappen of draaien en je de hele avond frisdrank gedronken hebt.  
Bart_    posted on 01-04-2009 23:10
zonet de senseo gemolt door er een chocopad in te steken,
almaargoed dat mijn chocomelk het overleefd heeft...
Alleen tja, die senseo... maargoed, die is toch van m'n ouders
Chocopads zijn trouwens van mij, liggen hier in de schuur nog een 900-tal.
En nee sorry, ik deel niet.
Tomazos    posted on 02-04-2009 03:07
Poster: Estacy
Tomazos, heb je ook je motor getuned?

ik had hiervoor een wit +blauwe parelmoer civic..

helemaal gecleaned (geen deur krepen/stootlijsten meer) en uitgebouwd (promo auto van Fullcartuning).. dat ging een subaru impreza+porche+Golf/corrado G60 voorbij, was 0,5 seconden langzamer dan een Toyota supra (op de drag), zonder turbo,

civic deed met 2 personen in me auto van 0 naar 100 in 6 seconden.

(vraag dj case.. die heeft volgens mij nu nog trillende handen van een 'rondje rijden' wielspin tot de 140, en 205km/u in ze 4e versnelling:P)

maar deze gele delsol is motorisch nog helemaal standaard (op een ander luchtfiltertje na),evengoed trekt het wel lekker,

die civic die zoop egt veel en als je een foutje maakte met je gas, was hij zofel dat hij wielspin had, en je je voet tegen de stoel moest zetten omdat hij anders door bleef gaan en je zelf niks kon doen omdat je tegen de stoel gedrukt zat (en voor je het weet zit je op je voorganger).

en deze delsol rij ik heel veel snelweg mee.. dus zit nog even in twijfel of ik deze ook op ga fokken of lekker zuinig blijf rijden (1 op 13/15 snelweg).

heeft standaard evengoed al 130 pk, mocht dit blok kapot gaan (wat haast onmogelijk is bij honda) of gigantisch veel olie gaan gebruiken, komt er een dik turbo blok in van +- 350 pk, maar dan neem ik er een 2e autotje bij als dagelijks vervoer.

ik heb nog wel een gechipte computer liggen voor de gele delsol, mischien dat die er binnenkort ingaat, dan zit ik al gauw op de 145 pk, tja.. en dan.. hoe gek wil je het hebben

bij de civic is er voor bijna +- 8.000 eu aan de motor gespendeerd, uitlaat pijpje was al 1500, maar even in twijfel of ik de delsol ook zo snel wil hebben, lekker toeren met dakje open vind ik ook wel lekker namelijk.

dit is een filmpje van de civic.. met in totaal 4 mensen in de auto:
klik

en hier 'even' naar de 160
klik

dus niet alle uitgebouwde auto's zijn langzaamWinking my eye
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 02-04-2009 @ 03:14:09 (59%)
Tomazos    posted on 02-04-2009 04:27
oehhh, in april draaien met Sunnery james & ryan marciano/quintino/afrojack/partysquad/irwan/vato gonzalez.. kreeg ik net ff binnen :D

ik heb zin in april :DCoolCool
Bartjens    posted on 02-04-2009 08:33
Poster: Tomazos
woensdag nog mensen naar schagen? (paasvee?), bier zuipen en hard kut roepen..

werd gebelt om te komen draaien, nog nooit geweest, maar schijnt 1 groot zuip en feest festijn te zijn:P

Nog geweest? Was een behoorlijke bende hoorde ik op het nieuws net :P
www.djbrowbeat.com
Roov    posted on 02-04-2009 08:48
oehhh, in april draaien met Sunnery james & ryan marciano/quintino/afrojack/partysquad/irwan/vato gonzalez.. kreeg ik net ff binnen :D

ik heb zin in april :DCoolCool

Vet man! Waar?
justjustin    posted on 02-04-2009 09:32
Bartjens    posted on 02-04-2009 09:39
Goed gemaakt!! :P
www.djbrowbeat.com
Xtremer    posted on 02-04-2009 09:45
Inderdaad:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
MoXeGy    posted on 02-04-2009 10:06
haha idd, sommige reacties zijn ook om te laggen :P
Saskia    posted on 02-04-2009 10:31
dat mensen ook nog serieus menen dat het echt is
HAHA
erg slim Happy, laughing
justjustin    posted on 02-04-2009 12:12
Poster: Saskia
dat mensen ook nog serieus menen dat het echt is
HAHA
erg slim Happy, laughing

lijkt me sterk hahaha...anders bestaan er echt mensen die uit een ei komen Winking my eye...
justjustin    posted on 02-04-2009 12:14
Poster: Estacy
Tomazos, heb je ook je motor getuned?

ik had hiervoor een wit +blauwe parelmoer civic..

helemaal gecleaned (geen deur krepen/stootlijsten meer) en uitgebouwd (promo auto van Fullcartuning).. dat ging een subaru impreza+porche+Golf/corrado G60 voorbij, was 0,5 seconden langzamer dan een Toyota supra (op de drag), zonder turbo,

civic deed met 2 personen in me auto van 0 naar 100 in 6 seconden.

(vraag dj case.. die heeft volgens mij nu nog trillende handen van een 'rondje rijden' wielspin tot de 140, en 205km/u in ze 4e versnelling:P)

maar deze gele delsol is motorisch nog helemaal standaard (op een ander luchtfiltertje na),evengoed trekt het wel lekker,

die civic die zoop egt veel en als je een foutje maakte met je gas, was hij zofel dat hij wielspin had, en je je voet tegen de stoel moest zetten omdat hij anders door bleef gaan en je zelf niks kon doen omdat je tegen de stoel gedrukt zat (en voor je het weet zit je op je voorganger).

en deze delsol rij ik heel veel snelweg mee.. dus zit nog even in twijfel of ik deze ook op ga fokken of lekker zuinig blijf rijden (1 op 13/15 snelweg).

heeft standaard evengoed al 130 pk, mocht dit blok kapot gaan (wat haast onmogelijk is bij honda) of gigantisch veel olie gaan gebruiken, komt er een dik turbo blok in van +- 350 pk, maar dan neem ik er een 2e autotje bij als dagelijks vervoer.

ik heb nog wel een gechipte computer liggen voor de gele delsol, mischien dat die er binnenkort ingaat, dan zit ik al gauw op de 145 pk, tja.. en dan.. hoe gek wil je het hebben

bij de civic is er voor bijna +- 8.000 eu aan de motor gespendeerd, uitlaat pijpje was al 1500, maar even in twijfel of ik de delsol ook zo snel wil hebben, lekker toeren met dakje open vind ik ook wel lekker namelijk.

dit is een filmpje van de civic.. met in totaal 4 mensen in de auto:
klik

en hier 'even' naar de 160
klik

dus niet alle uitgebouwde auto's zijn langzaamWinking my eye

en nu een wedstrijdje tegen mijWinking my eye...en mn 2 wielen Winking my eye :P

Bartjens    posted on 02-04-2009 13:10
Poster: justjustin

anders bestaan er echt mensen die uit een ei komen Winking my eye...

Is tog ook zo ?Cool
www.djbrowbeat.com
Lawrenz    posted on 02-04-2009 13:41
Zo, het gaat goed met m'n producties Cool op het ene moment 0 releases, op het andere staan er 3 (eigenlijk al 4!) releases gepland!
Snoey    posted on 02-04-2009 13:45
Poster: Bartjens

Is tog ook zo ?Cool

En het is al bijna Pasen
justjustin    posted on 02-04-2009 14:02
Poster: Lawrenz
Zo, het gaat goed met m'n producties Cool op het ene moment 0 releases, op het andere staan er 3 (eigenlijk al 4!) releases gepland!

respect Cool keep it up
Tomazos    posted on 02-04-2009 14:34
Poster: Bartjens

Nog geweest? Was een behoorlijke bende hoorde ik op het nieuws net :P

ja ik ben nog wezen draaien.. was 1 grote tering zooi:P
1000 geile meiden van de drank, ik had een shirt aan met : girls love dj's.. die had k beter niet aan kunnen trekken want tijdens mijn ritje voor drinken naar de bar had ik opeens 7 meiden tegen me aan schuren met handen overal.. maar het maakte niet uit wat je draaide, ze vonden het allemaal top!

Poster: justjustin

lijkt me sterk hahaha...anders bestaan er echt mensen die uit een ei komen Winking my eye...

is dat niet zo danCool
User edit by Tomazos on 02-04-2009 @ 14:35:00 (33%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

194 Users online: 108 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 14.221
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.123.739