Poster: ThijsG
...
O *** 1 april zeg je? Oepsiefloepsie mn opa is jarig!:p. Meteen een iets leuks om te melden.
Poster: BoydGrift
Soja melk is wel lekker ja, dat is weer is wat anders dan koemelk. Toch doet sojamelk me denken aan rijst.
Poster: EstacyTomazos, heb je ook je motor getuned?
Poster: Tomazos
woensdag nog mensen naar schagen? (paasvee?), bier zuipen en hard kut roepen..
werd gebelt om te komen draaien, nog nooit geweest, maar schijnt 1 groot zuip en feest festijn te zijn:P
Poster: Tomazos
oehhh, in april draaien met Sunnery james & ryan marciano/quintino/afrojack/partysquad/irwan/vato gonzalez.. kreeg ik net ff binnen :D
ik heb zin in april :D
Poster: Saskia
dat mensen ook nog serieus menen dat het echt is
HAHA
erg slim
Poster: TomazosPoster: EstacyTomazos, heb je ook je motor getuned?
ik had hiervoor een wit +blauwe parelmoer civic..
helemaal gecleaned (geen deur krepen/stootlijsten meer) en uitgebouwd (promo auto van Fullcartuning).. dat ging een subaru impreza+porche+Golf/corrado G60 voorbij, was 0,5 seconden langzamer dan een Toyota supra (op de drag), zonder turbo,
civic deed met 2 personen in me auto van 0 naar 100 in 6 seconden.
(vraag dj case.. die heeft volgens mij nu nog trillende handen van een 'rondje rijden' wielspin tot de 140, en 205km/u in ze 4e versnelling:P)
maar deze gele delsol is motorisch nog helemaal standaard (op een ander luchtfiltertje na),evengoed trekt het wel lekker,
die civic die zoop egt veel en als je een foutje maakte met je gas, was hij zofel dat hij wielspin had, en je je voet tegen de stoel moest zetten omdat hij anders door bleef gaan en je zelf niks kon doen omdat je tegen de stoel gedrukt zat (en voor je het weet zit je op je voorganger).
en deze delsol rij ik heel veel snelweg mee.. dus zit nog even in twijfel of ik deze ook op ga fokken of lekker zuinig blijf rijden (1 op 13/15 snelweg).
heeft standaard evengoed al 130 pk, mocht dit blok kapot gaan (wat haast onmogelijk is bij honda) of gigantisch veel olie gaan gebruiken, komt er een dik turbo blok in van +- 350 pk, maar dan neem ik er een 2e autotje bij als dagelijks vervoer.
ik heb nog wel een gechipte computer liggen voor de gele delsol, mischien dat die er binnenkort ingaat, dan zit ik al gauw op de 145 pk, tja.. en dan.. hoe gek wil je het hebben
bij de civic is er voor bijna +- 8.000 eu aan de motor gespendeerd, uitlaat pijpje was al 1500, maar even in twijfel of ik de delsol ook zo snel wil hebben, lekker toeren met dakje open vind ik ook wel lekker namelijk.
dit is een filmpje van de civic.. met in totaal 4 mensen in de auto:
klik
en hier 'even' naar de 160
klik
dus niet alle uitgebouwde auto's zijn langzaam
en nu een wedstrijdje tegen mij...en mn 2 wielen
:P
Poster: justjustin
anders bestaan er echt mensen die uit een ei komen...
Poster: Bartjens
Is tog ook zo ?
Poster: Lawrenz
Zo, het gaat goed met m'n productiesop het ene moment 0 releases, op het andere staan er 3 (eigenlijk al 4!) releases gepland!
Poster: Bartjens
Nog geweest? Was een behoorlijke bende hoorde ik op het nieuws net :P
Poster: justjustin
lijkt me sterk hahaha...anders bestaan er echt mensen die uit een ei komen...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.