De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 26-02-2009 16:50
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

en nu dus deel 18 :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Let the BASS be louder

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) ??

Vote :   

unspecified    posted on 28-03-2009 12:15
allememagish,

wat bedoel je met barbosa?
Dj_Fantasy    posted on 28-03-2009 12:53
Sinds gisteren eindelijk de UDG Creator Backpack binnen!
Wat een heerlijke tas, krijg er nu eindelijk eens alles in:p.
dj2dj.nl
Xitrate    posted on 28-03-2009 13:04
Poster: milanium
allememagish,

wat bedoel je met barbosa?

Barbosa is de naam van die gozer..
LouisCasper    posted on 28-03-2009 13:27
Poster: tom-j

BarbosaWinking my eye

pas je daar wel mee op??

Echte naam is Baasaron.

Poster: Renzis

Zo het begin van je plaatjes die gestolen gaan worden. Way to go

B-Bass had al een CD genaamd Dirty House bij de drukker liggen toen Vato naar hun toekwam met zijn idee. Ze werden het niet eens en de deal ging niet door, maar B-Bass was alsnog eerder met Dirty House. Ze zijn ook nog steeds eigenaar van het beeldmerk.

EDIT:
Kan iemand mij trouwens de cover van de CD 'Reggeaton Riddim' van B-Bass laten zien? Ik kan hem namelijk nergens vinden, terwijl Vato beweert dat hij wel bestaat.
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 29-03-2009 @ 01:09:00 (38%)
Roov    posted on 28-03-2009 16:32
Poster: DjVictorF
Zo man! Toen had je gisteravond een soort meet and greet met Carlos Baasrosa (A&R manager bij B-BASS) en met Thunderous Jerry! En dat hadden Dolce & Alex muller even voor ons bij de cursus geregeld!

Ja man, dat was zo gruwelijk ouwes! Happy, laughing
tom-j    posted on 28-03-2009 16:41
Poster: Look

B-Bass had al een CD genaamd Dirty House bij de drukker liggen toen Vato naar hun toekwam met zijn idee. Ze werden het niet eens en de deal ging niet door, maar B-Bass was alsnog eerder met Dirty House. Ze zijn ook nog steeds eigenaar van het beeldmerk.

hoe kan het dan Vato Gonzalez dat concept gebruikt en niks te maken heeft met B-Bass??
LouisCasper    posted on 28-03-2009 16:56

hoe kan het dan Vato Gonzalez dat concept gebruikt en niks te maken heeft met B-Bass??

Zolang hij geen CD's laat maken met de titel Dirty House of feesten zo gaat noemen kan B-Bass hem niks maken.
tom-j    posted on 28-03-2009 16:58

Zolang hij geen CD's laat maken met de titel Dirty House of feesten zo gaat noemen kan B-Bass hem niks maken.

De een zegt dat het van hem is de andere dat het van hem is:s
TheHunter    posted on 28-03-2009 17:27
jaa, d8 ook dat het van Vato was:s
Roov    posted on 28-03-2009 17:47
B-Bass bleek dus al eerder het concept Dirty-House te hebben alleen was het iets andere muziek.
Twizz    posted on 28-03-2009 19:11

Schooljuffrouw: Om aan de overkant te komen.

Plato: Omwille van het hogere doel.

Aristoteles: Het ligt in de natuur van kippen om straten over te steken.

Karl Marx: Dit was historisch onvermijdelijk.

Saddam Hussein: Dit was een ongehoorde daad van rebellie, dus was het volkomen gerechtvaardigd om er 50 ton zenuwgas op te droppen.

Ronald Reagan: Ik weet het niet meer.

Captain Kirk: To boldly go where no chicken has gone before.

Hippocrates: Wegens een teveel aan flegma in haar pancreas.

Andersen Consulting: De ontregeling van de straatkant van de kip bedreigde de daar dominante marktpositie. De kip stond voor belangrijke uitdagingen om de vaardigheden te creëren en te ontwikkelen die nodig waren voor de nieuwe competitieve markt. Andersen consulting heeft, in een partnerschapsrelatie met haar cliënt, de kip geholpen door haarfysische distributiestrategie te Herdenken via het pluimvee integratie model (pim). Andersen heeft de kip geholpen haar vaardigheden, methodologie, kennis, kapitaal en ervaring te gebruiken deze te integreren in haar algemene strategie binnen een program mgt kader. Andersen consulting heeft de kip zich helpen aanpassen om succesrijker te worden.

Martin Luther King: Ik heb een droom dat ooit alle kippen waar ook ter wereld vrij zullen zijn om de straat over te steken zonder dat men hun motieven in vraag stelt.

Mozes: En god daalde af uit de hemel en zei tot de kip: "Gij zult de straten oversteken". En de kip stak de straat over en er was gejuich en grote blijdschap.

Willy Claes: De kip is de straat niet overgestoken, ik herhaal, ze is de straat niet overgestoken.

Filip Dewinter: Nee, we hebben de kip niet teruggestuurd, ze is vanzelf de straat overgestoken.

Freud: Alleen al het feit dat je bezorgd bent over die kip wijst op je onderliggende seksuele onzekerheid.

Bill Gates: Ik heb zonet MS Chicken 2000 uitgebracht, die niet enkel straten zal oversteken, maar ook kakelen, eieren leggen en uw kasboeken controleren. De overlevingskans hangt af van uw licentie.

Darwin: Kippen zijn in de loop der geschiedenis op natuurlijke wijze geselecteerd zodat ze genetisch voorbestemd zijn om straten over te steken.

Gandalf: "There are many streets, but one chicken, to rule them all!"

Bill Clinton: "I repeat, I did not have sexual intercourse with some chicken crossing the street.

Paul Rosenmoller: "We zeggen niet, dat we het er wel eens mee zijn dat de kip aanvankelijk de straat overging. Dat hij er uiteindelijk toch is beland, kunnen we helaas niet beamen, noch bevestigen, doch ontkennen."

George Bush: "Make no mistake about it, I will hunt down every chicken responsible to ever cross a street"

Frank de Boer: " Njaaah uh,. ik zag wel een uh, kip natuulik, maaruh, tactisch gezien uh, was dat op dat moment uh, wel het uh, beste wat die kip kon doen natuulik"

Ronald de Boer: " Njaaah uh, p'cies wat hij zegt"

Harry Vermeegen: "Neehee, laat die chickie de pikkie nou gewoon, als hij daar nou zin heb, dan is hij toch lekker happy de peppy!"

Paul Jambers: "Awel, nochtans probeerde het eenzame gevogelte de overzijde van de weg te contacteren, zij het onder 1 overweldigende schaduw van haar verleden. 't was wenselijk geweest als deze kipmadam aan de overkant een beter leven zou kunnen leiden"

Moszkowicz: " Het is natuurlijk maar de vraag over er hier sprake was van een kip, laat staan van een straat, om nog maar te zwijgen over de actuele daad, het oversteken, die mijn client zou hebben ondergaan, als ik de aanklager moet geloven"

Willibrord Frequin: " He, vindt je dat normaal he!? zomaar de straat oversteken he!, smeerlap dat je er bent he!, hoe zou je het vinden als andermans kippen zomaar de straat gingen oversteken, dat doe je toch ook niet he!, Smeerlap he!,. blijf van mijn cameraman af he! Niet doen he!"

Peter R. de Vries: " Dit is natuurlijk een duidelijk falen van justitie en het overheidsapparaat. Zij hadden K. natuurlijk nooit de straat mogen laten oversteken"

Ivo Niehe: "Vanavond bij mij aan tafel te gast iemand die ondanks een zeer markant leven, zichzelf nooit heeft toegestaan een interview te geven, tot vandaag. Een kip die vele malen de straat is overgestoken, daarbij altijd trots het hoofd verheven zit zo hier bij mij aan tafel, na de reclame"

Pim Fortuyn: " Kijk, éen kip kan natuurlijk geen kwaad, maar je moet er wel voor zorgen dat als die kip terugkomt, dat hij zich aanpast, en ook kippen zijn geen varkens!"

Maxima en W.A.: "Wij geloven de kip op zijn woord als hij zegt dat hij de straat overgestoken is"

Arafat: "In order to keepa the worlda peace, we must not worry about chickens crossing the streeta, the street is made with gods cementa, so thereforea, every chicken, from every religion, shoulda be able to crossa the streeta"

John F. Kennedy: " Ask not, what that chicken can do for you, but ask how you can help other chickens cross the street!"

Arnold Schwarzenegger: " That chicken crossed the street yes, but I can asure you, it will BE BACK!"

Wim Duisenberg: " Deze kip is van ons allemaal!"

Darth Vader: The force is strong with this chicken. Join me, and together we shall cross the street as chicken and egg.

Einstein: Of de kip de straat is overgestoken, ofwel de straat onder de kip voortbewoog, hangt af van je referentiekader.

Buddha: Het feit dat je die vraag stelt doet tekort aan je kippennatuur.

Leo de Haas (Blik op de weg): Tijd om de kip van de straat te halen en te confrontreren met zijn oversteekgedrag door gebruik te maken van de videobeelden uit onze camera-auto.
ThijsG    posted on 28-03-2009 19:22
@Twizz: Wat een geluk, ik zag NET op tijd dat jij dit al had geschreven want ik had dit hele verhaal net op papier staan, klaar om te posten.
Estacy    posted on 28-03-2009 19:24
@ Twizz, lol! heb je die van ongein ofzo :p 
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DjVictorF    posted on 29-03-2009 00:56

BarbosaWinking my eye

pas je daar wel mee op??

Sorry ik had het fout getypt het is Carlos Baasaron! (niet barbosa of baasrosa)
Is echt een heeeeeeele aardige gast! Echt! Heb veel van hem geleerd over waar je op moet letten bij een platenlabel!
Maar hoezo: Pas je daar wel mee op?
Die begrijp ik nietWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
DjVictorF    posted on 29-03-2009 00:57

Sorry ik had het fout getypt het is Carlos Baasaron! (niet barbosa of baasrosa) ((staat op ze visite kaartje wat we hebben gekregen bij de cursus!))
Is echt een heeeeeeele aardige gast! Echt! Heb veel van hem geleerd over waar je op moet letten bij een platenlabel!

LouisCasper    posted on 29-03-2009 01:10

Waarschijnlijk weer over dat Vato verhaaltje.
Snoey    posted on 29-03-2009 07:23

Sorry ik had het fout getypt het is Carlos Baasaron! (niet barbosa of baasrosa)

Oke, waar moet je dan op letten bij een platenlabel? Happy, laughing
www.soundcloud.com/ten-hooven
TheHunter    posted on 29-03-2009 11:22
Hahaa, die van twizz is wel grappig :D
DjVictorF    posted on 29-03-2009 12:17
Poster: Snoey

Oke, waar moet je dan op letten bij een platenlabel? Happy, laughing

Tja meer hoe je een platenlabel moet benaderen eigelijk. Dus dat mensen er ook op letten hoe je je eerste zinnen in je email zet! Dus niet meteen binnen van: Jo man, alles goed? Want daar kicken platenlabels vrijwel meteen van af:P Dat je je contract MOET lezen voordat je tekent. En dat bijvoorbeeld b-bass je even wilt spreken van te voren. Maar dan onder 2 ogen en niet per email of telefoonWinking my eye
DjVictorF    posted on 29-03-2009 12:18

Waarschijnlijk weer over dat Vato verhaaltje.

Dat zal inderdaad wel weerWinking my eye Maarja mensen hebben het eigenlijk alleen maar van de kant van Vato gehoord.. dusja..
Jori    posted on 29-03-2009 12:53
hé kut, die zomertijd, nou is t alwee 1 uur, ben net op...
Saskia    posted on 29-03-2009 13:16
ik haat de zomertijd Unhappy..
opeens was ik al om 6 uur thuis Unhappy
Stefjuuh    posted on 29-03-2009 13:39
Ik alsnog om 4 uur..Unhappy
Phenix    posted on 29-03-2009 14:03
Sinds vrijdag ben ik trouwens eindelijk 16 Cool
http://www.djmillhouse.nl
Stefjuuh    posted on 29-03-2009 14:23
Gratz!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

184 Users online: 10 Guests (174 Unknown)
Pages generated today : 15.714
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.270.779