Poster: Yorick
Ik denk dat je voor je ze koop toch met eige ogen moet zien en moet voelen wat de status van de spelers zijn.Als je van alleen een foto uitga kan er aan de binnenkant van alles fout zitten.Maar als je ze voor een leuk prijsje zie op een verkoopsite zou ik zeker de moeite doen om er langs te gaan en ze te bewonderen.
Poster: XtremerPoster: Yorick
Afhankelijk van de leeftijd van de CDJ's kun je je af gaan vragen of de CDJ intensief gebruikt is. Als ze veel buiten de deur geweest zijn heb je natuurlijk sneller kans op mankementjes. Waarom koop je niet een nieuwe set CDJ-800 MK2's dan?Thuis kan je toch ook op je apparatuur rammen of een drankje overheen zijn gegaan?
Poster: XtremerPoster: Yorick
Ik denk dat je voor je ze koop toch met eige ogen moet zien en moet voelen wat de status van de spelers zijn.Als je van alleen een foto uitga kan er aan de binnenkant van alles fout zitten.Maar als je ze voor een leuk prijsje zie op een verkoopsite zou ik zeker de moeite doen om er langs te gaan en ze te bewonderen.
Helemaal mee eens, net als geilen op KRK monitoren en dan heb je ze binnen en vallen ze toch vies tegen:P. Heb je niet een spelfout gemaakt, moest het niet DJM-600 of 700 zijn? De 500 is namelijk wel erg oud.
Afhankelijk van de leeftijd van de CDJ's kun je je af gaan vragen of de CDJ intensief gebruikt is. Als ze veel buiten de deur geweest zijn heb je natuurlijk sneller kans op mankementjes. Waarom koop je niet een nieuwe set CDJ-800 MK2's dan?
En welke verkoper gaat nou zeggen dat zijn CDJ's intensief gebruikt zijn?