Er was weinig mogelijkheid om er een goede mix mee te maken tussen hun eigen demo's door. De speler voelt wel ok aan, ik vind alleen zo'n glad kunstof schijfje controlleren wel even wennen. Als je eenbackspin geeft draaidt het schijfje nogal een stuk door. Maar alles is aan te wennen natuurlijk.
Ik ben zelf geen Denon Expert, ik raakte dan ook weer heerlijk in de war toen ik 2 loops in het geheugen probeerde te zetten. 1 Loop ging nog wel

en die gebruiken als HotCue ging ook goed.
Het editen van een loop (uitpunt nauwkeurig goed zetten) lukte me ook niet, als ik op de Trim knop druk had dit weinig hoorbaar effect.
De torque van de platter is goed, die zal weinig hinder ondervinden als je de 'plaat' tegen houdt of terug draait. Het is sowieso een dikke verbetering t.o.v. de snaar aandrijving van de DN-S3000 of de DN-S5000. Nu hoeven ze er ook geen reserve-snaartje meer bij te doen
De handleiding kan ik wel aanraden om te lezen, de sampler kreeg ik (zonder manual) weinig in beweging.
Conclusie : Een leuke speler met voldoende features, ik hou het echter liever bij een een stilstaand jogwheel. Dat corrigeert makkelijk en nauwkeuriger.