Poster: sucksir
2 Jorrit ---> je zegt dat Denon op Pio zeikte voor het LED-gebeuren op de CD-sleuf. Als Pio dat van Denon heeft dan heeft Denon toch elk recht om dat LED-gebeuren weer toe te passen op nieuwere modellen. Tenslotte hebben zij dat als eerste op de markt gebracht. Kijk maar naar de DN-S5000. Hier snap ik even je logica niet.
Het enige wat nu nog mist is alle functies van de DN-S8000 plus deze look en een goede wave-display dan heb je hem. ----> De nieuwe DN-S5500
Het memocard gedoe is bij Denon niet nodig omdat je de CD-spelers aan elkaar kunt linken en dus je memo kan sharen. Dus dat argument telt ook niet meer.
Verder zeiken mensen altijd nog dat spinning platter idee af. Ik snap jullie niet. Waarom zou een jog beter moeten zijn als een draaiende platter. Draaiend is toch altijd beter, meer Vynil-like. Nu die direct drive is, is nu alles nog beter en je hebt ook eigen slipmatten. Dat is toch geweldig. Vertel me waarom een jog beter is als zo'n spinning platter, als de scratch-kwaliteit vrijwel hetzelfde is.
Verder zeiken mensen altijd nog dat spinning platter idee af. Ik snap jullie niet. Waarom zou een jog beter moeten zijn als een draaiende platter. Draaiend is toch altijd beter, meer Vynil-like. Nu die direct drive is, is nu alles nog beter en je hebt ook eigen slipmatten. Dat is toch geweldig. Vertel me waarom een jog beter is als zo'n spinning platter, als de scratch-kwaliteit vrijwel hetzelfde is.
Poster: JorritPoster: sucksir
2 Jorrit ---> je zegt dat Denon op Pio zeikte voor het LED-gebeuren op de CD-sleuf. Als Pio dat van Denon heeft dan heeft Denon toch elk recht om dat LED-gebeuren weer toe te passen op nieuwere modellen. Tenslotte hebben zij dat als eerste op de markt gebracht. Kijk maar naar de DN-S5000. Hier snap ik even je logica niet.
Klopt, alleen het is een beetje tegen hun logica in. Als je eerst een hoog staand figuur van denon over zoiets hoort klagen, en dat je dan vervolgens dit ziet.. das een beetje krom, vind je niet?
Waarom zou dat tegen de logica van Denon ingaan. Voorbeeld. Denon maakt iets nieuws en Pioneer aapt dat na. Daarna brengt Denon een nieuw product met hetzelfde nieuwtje dat in een eerder product aanwezig was en door Pio is nageaapt. Denon klaagt alleen doordat hun idee is gejat. Als een idee wordt gejat door Pioneer, dan is dat toch niet slecht. Dus waarom zou Denon dat LED-gebeuren dus niet gebruiken. Alleen omdat Pio het heeft gejat, mag je je eigen ontworpen feature niet gebruiken? Hmmm
Dus een jog is beter dan een spinning platter. Je zegt zelf dat een spinning platter niet nodig is, maar is het beter als een jog? En dikke vette NEEEEEEEEEEE
Geloof me ---> als Denon het marketing-strategisch aanpakt dan worden er nog weinig CDJ-1000 MK2's verkocht, zeker als Pioneer altijd zo duur blijft.
In godsnaam ---->waarom is de DVJ zo duur, je krijgt er niet eens een screen bij en ook niet dat mix-gevalletje.
Poster: sucksirPoster: JorritPoster: sucksir
Klopt, alleen het is een beetje tegen hun logica in. Als je eerst een hoog staand figuur van denon over zoiets hoort klagen, en dat je dan vervolgens dit ziet.. das een beetje krom, vind je niet?
1: Dus een jog is beter dan een spinning platter. Je zegt zelf dat een spinning platter niet nodig is, maar is het beter als een jog? En dikke vette NEEEEEEEEEEE
2: Geloof me ---> als Denon het marketing-strategisch aanpakt dan worden er nog weinig CDJ-1000 MK2's verkocht, zeker als Pioneer altijd zo duur blijft.
3: In godsnaam ---->waarom is de DVJ zo duur, je krijgt er niet eens een screen bij en ook niet dat mix-gevalletje.
Geloof me, ik ben echt geen Pio-hater anders kom ik hier niet, verder hou ik heel veel van mij EFX-500 ben trouwens ook aan het sparen voor EFX-1000, maar nogmaals die shit blijven allemaal duur.
Respect to DJ's
Poster: JorritWaarom zou dat tegen de logica van Denon ingaan. Voorbeeld. Denon maakt iets nieuws en Pioneer aapt dat na. Daarna brengt Denon een nieuw product met hetzelfde nieuwtje dat in een eerder product aanwezig was en door Pio is nageaapt. Denon klaagt alleen doordat hun idee is gejat. Als een idee wordt gejat door Pioneer, dan is dat toch niet slecht. Dus waarom zou Denon dat LED-gebeuren dus niet gebruiken. Alleen omdat Pio het heeft gejat, mag je je eigen ontworpen feature niet gebruiken? Hmmm
Tuurlijk kan dat. Maar als je zelf loopt te klagen dat de ander iets van jou 'jat', en het vervolgens zelf ook doet dat klopt niet. Als een ze het zo erg vonden dat pioneer dat idee steelt, zouden ze flink moeten zijn, en laten zien hoe het wel hoort...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.