Reloop online kopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

SEPPO    posted on 22-02-2009 21:30
Hey,

Ik ben een beginnend dj (die toch ook al wat kan) en ik zou me een Reloop RMX-30 Blackfire willen aanschaffen (andere suggesties zijn ook welkom Winking my eye). Hij dient eigenlijk enkel voor thuis als ik moet gaan draaien gebruik ik een rodec.

Nu raden winkels mij het aanschaffen van een reloop af wegens zeer slechte service...
Maar op het net heb ik best al veel goede reviews gelezen van Reloop. Ik weet het zo niet meer...

Ook zou ik hem online willen kopen. [MOD edit]
Ik heb echter nog geen ervaring met online shoppen etc. Graag jullie raad Winking my eye

[MOD edit: Links naar webshops zijn niet toegestaan Forum Rules on DJResource.eu]

Mod edit by Lead on 22-02-2009 21:36 (16%)

What do you think about Reloop online kopen ??

Vote :   

Lead    posted on 22-02-2009 21:37
Gebruik de search voor topics over online aankopen en de voor en nadelen daarvan.

In dit topic graag alleen ontopic reageren wat betreft de genoemde producten.
Let the BASS be louder
Convert    posted on 22-02-2009 21:51
Online bestellen is geen probleem, maar wel even goed checken of het bekende winkel is Winking my eye Of met iemand contact opnemen die er al wat gekocht heeft.

Ik heb zelf ook een Reloop mixer(deze staat te koop: KLIK), en heb er geen enkel probleem mee gehad. Dus qua service kan ik je niets vertellen! Winking my eye
Boyd    posted on 22-02-2009 21:55
Poster: SEPPO
Hey,

Ik ben een beginnend dj (die toch ook al wat kan) en ik zou me een Reloop RMX-30 Blackfire willen aanschaffen (andere suggesties zijn ook welkom Winking my eye). Hij dient eigenlijk enkel voor thuis als ik moet gaan draaien gebruik ik een rodec.

Nu raden winkels mij het aanschaffen van een reloop af wegens zeer slechte service...
Maar op het net heb ik best al veel goede reviews gelezen van Reloop. Ik weet het zo niet meer...

Ook zou ik hem online willen kopen. [MOD edit]
Ik heb echter nog geen ervaring met online shoppen etc. Graag jullie raad Winking my eye

[MOD edit: Links naar webshops zijn niet toegestaan Forum Rules on DJResource.eu]

De service van reloop hier in Nederland via URS is helemaal top. Heb zelden zulke service meegemaakt!
SEPPO    posted on 22-02-2009 22:23
Ik zou hem bij new line willen kopen. Goede service toch?
oh en wat is URS?
User edit by SEPPO on 22-02-2009 @ 22:30:52 (1%)
Convert    posted on 22-02-2009 22:34
Poster: SEPPO
Ik zou hem bij new line willen kopen. Goede service toch?
oh en wat is URS?

KloptCool Toppie winkel Winking my eye
Lead    posted on 23-02-2009 07:23
URS is de importeur van Reloop
Let the BASS be louder
Mixt-Ape    posted on 04-03-2009 14:03
Ik zou hem echt enkel bij een bekende en betrouwbare winkel kopen...heb zelf geen ervaring met new-line, want ik koop zelf alles op HTFR.com (ik kom heel vaak in engeland dus geen zever met garantie).
Twister    posted on 04-03-2009 14:18
En ik ben juist weer fan wan de winkel bax-shop.nl
Ze hebben zeer goede service en zijn niet duur.
Ik heb zelf ook als een product van reloop moeten terug sturen en ik kreeg daarbij ook een goede service. Ze zijn vriendelijk en ze weten waar ze het over hebben.

Bij een e-mail heb je binnen 24 uur antwoordt.. Dat vind ik ook zeer posititief omdat de ervaring vaak anders is, helaas.

Kortom.. ik vind het toppie Winking my eye

Maar er zijn meer winkels, zie ik hierboven..
Je woont in belgië zie ik en ik weet niet wat voor winkels je in belgië hebt.
En als je zelf een goede winkel hebt, is het geen probleem.

Owjaa. voordat ik het vergeet te vertellen.
Ik had idd een product van reloop teruggestuurd, maar reloop heeft nu wel degelijke apparaten. heb namelijk nooit meer probleem met dat product gehad. dat product is namelijk de RMP-1

Sorry, dit bericht is wat chaotisch opgesteld maar het lukte mij niet om het netter en overzichtelijker te maken.
Lead    posted on 04-03-2009 20:22
Genoeg alternatieven genoemd denk ik zo...

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

101 Users online: 6 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 14.827
Most visitors online this month : 309
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.320.754