Reloop online kopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

SEPPO    posted on 22-02-2009 21:30
Hey,

Ik ben een beginnend dj (die toch ook al wat kan) en ik zou me een Reloop RMX-30 Blackfire willen aanschaffen (andere suggesties zijn ook welkom Winking my eye). Hij dient eigenlijk enkel voor thuis als ik moet gaan draaien gebruik ik een rodec.

Nu raden winkels mij het aanschaffen van een reloop af wegens zeer slechte service...
Maar op het net heb ik best al veel goede reviews gelezen van Reloop. Ik weet het zo niet meer...

Ook zou ik hem online willen kopen. [MOD edit]
Ik heb echter nog geen ervaring met online shoppen etc. Graag jullie raad Winking my eye

[MOD edit: Links naar webshops zijn niet toegestaan Forum Rules on DJResource.eu]

Mod edit by Lead on 22-02-2009 21:36 (16%)

What do you think about Reloop online kopen ??

Vote :   

Lead    posted on 22-02-2009 21:37
Gebruik de search voor topics over online aankopen en de voor en nadelen daarvan.

In dit topic graag alleen ontopic reageren wat betreft de genoemde producten.
Let the BASS be louder
Convert    posted on 22-02-2009 21:51
Online bestellen is geen probleem, maar wel even goed checken of het bekende winkel is Winking my eye Of met iemand contact opnemen die er al wat gekocht heeft.

Ik heb zelf ook een Reloop mixer(deze staat te koop: KLIK), en heb er geen enkel probleem mee gehad. Dus qua service kan ik je niets vertellen! Winking my eye
Boyd    posted on 22-02-2009 21:55
Poster: SEPPO
Hey,

Ik ben een beginnend dj (die toch ook al wat kan) en ik zou me een Reloop RMX-30 Blackfire willen aanschaffen (andere suggesties zijn ook welkom Winking my eye). Hij dient eigenlijk enkel voor thuis als ik moet gaan draaien gebruik ik een rodec.

Nu raden winkels mij het aanschaffen van een reloop af wegens zeer slechte service...
Maar op het net heb ik best al veel goede reviews gelezen van Reloop. Ik weet het zo niet meer...

Ook zou ik hem online willen kopen. [MOD edit]