Ben op zoek naar een nieuwe mixer, minimaal 4-kanaals en effecten zou natuurlijk leuk zijn.. Wat vinden jullie van bovengenoemde apparaatjes en kan ik een beetje kwaliteit verwachten? Of kan ik beter doorsparen..
What do you think about Synq SMX-1 vs. Reloop RMX-40 BPM ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zoals uit de review wel duidelijk mag zijn, voor de SMX-1 kan je dus zeker kwaliteit voor de prijs verwachten. Na het lezen van de review hoef ik denk ik niet meer op te sommen waarom dat is Of de Reloop in de buurt komt/ de synq overtreft weet ik niet, ik heb geen ervaring met die mixer.
En hier heb je een review van de Reloop RMX-40 DSP (deze is met effecten). De BPM versie die jij zegt heeft geen efecten. De werking van de BPM is dus identiek aan de DSP maar dan zonder effecten. Nu kan je nog kijken welke van de 2 je neemt als je voor de Reloop gaat.
Review geschreven door Reind Dooyeweerd Bron: www.aboutdj.nl
Poster: Nvie dat wel... maar staat geen budget bij, en ik heb dan de nare eigenschap om op onbeperkt te gaan :P
Staat er niet letterlijk bij nee, maar als je kijkt naar de mixers die die noemt zal hij wel niet over het budget beschikken (/het er voor over hebben) een DJM-500/600 te kopen.
Ik zoek inderdaad iets in de prijsklasse van bovengenoemde mixers, eventueel komt ook de Numark 5000-fx in aanmerking. Ik wil graag weten welke van deze (inmiddels 3) mixers het duurzaamst/stevigst zijn en hoe het met de geluidskwaliteit zit (vervormen ze snel, zijn de faders/potmeters goed enz.)... Even zeggen voor welke mixer jullie zouden gaan als je zou mogen kiezen met de daarbij horende motivaties is natuurlijk ook altijd leerzaam