Ben op zoek naar een nieuwe mixer, minimaal 4-kanaals en effecten zou natuurlijk leuk zijn.. Wat vinden jullie van bovengenoemde apparaatjes en kan ik een beetje kwaliteit verwachten? Of kan ik beter doorsparen..
What do you think about Synq SMX-1 vs. Reloop RMX-40 BPM ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zoals uit de review wel duidelijk mag zijn, voor de SMX-1 kan je dus zeker kwaliteit voor de prijs verwachten. Na het lezen van de review hoef ik denk ik niet meer op te sommen waarom dat is Of de Reloop in de buurt komt/ de synq overtreft weet ik niet, ik heb geen ervaring met die mixer.
En hier heb je een review van de Reloop RMX-40 DSP (deze is met effecten). De BPM versie die jij zegt heeft geen efecten. De werking van de BPM is dus identiek aan de DSP maar dan zonder effecten. Nu kan je nog kijken welke van de 2 je neemt als je voor de Reloop gaat.
Review geschreven door Reind Dooyeweerd Bron: www.aboutdj.nl
Poster: Nvie dat wel... maar staat geen budget bij, en ik heb dan de nare eigenschap om op onbeperkt te gaan :P
Staat er niet letterlijk bij nee, maar als je kijkt naar de mixers die die noemt zal hij wel niet over het budget beschikken (/het er voor over hebben) een DJM-500/600 te kopen.
Ik zoek inderdaad iets in de prijsklasse van bovengenoemde mixers, eventueel komt ook de Numark 5000-fx in aanmerking. Ik wil graag weten welke van deze (inmiddels 3) mixers het duurzaamst/stevigst zijn en hoe het met de geluidskwaliteit zit (vervormen ze snel, zijn de faders/potmeters goed enz.)... Even zeggen voor welke mixer jullie zouden gaan als je zou mogen kiezen met de daarbij horende motivaties is natuurlijk ook altijd leerzaam
duurzaamheid van de numark is denk ik nog weinig over te zeggen. De faders van de synq voelen lekkerder aan vind ik, de numark heeft meer effecten. Als ik opnieuw zou moeten kiezen? De synq weer, want de bied maar een klein beetje meer voor dat geld, en de reloop heeft weer te weinig functies :D
Heb het intussen gelezen idd, nog maar weinig mensen hebben hiermee kunnen spelen.. Als ik het goed begrijp is de Numark wel de enige die een samplertje aan boor heeft? Oftewel qua functies komt deze het meest in de buurt van de DJM-600?
De synq en de reloop hebben idd geen sampler. Kwa effecten komt het in de buurt van de DJM ja... maar je kan het nog steeds niet echt vergelijken denk ik.
Ik ben op zoek naar een mixertje voor thuisgebruik, wil wel een beetje kwaliteit, minimaal 4 kanalen en vooral dat samplertje vind ik ook erg leuk (die effecten zelf boeien me niet zo heel veel, die kennen we nu wel..), daar kun je een hoop leuks mee doen, althans, als het ongeveer hetzelfde is als bij de DJM600.. Heb nu een Vestax pmc 170-a staan en deze heeft maar 3 kanalen en dan ga ik toch iets missen als ik straks mijn 3e tt en een CD-speler heb. Vind het ook niet echt een handig ding om mee te werken.
dit topic is uit 2005, de TS heeft ondertussen al wel een mixertje. en de SMX-2 is toch wat duurder dan de SMX 1. Ik denk trouwens dat de SMX 2 toen niet eens bestond...
Poster: Nvie er zijn er wel meer met samplertjes aan boord, maar van jouw drie is het de enige. toch?
de SMX3 is dan mss te overwegen, die heeft wel een sampler ik heb zelf de smx 2 gehad en was daar zeer tevreden over
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.578 days. Post CommentThat would be 185.9 months or a whopping 15.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...