gear op een apparte groep aansluiten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvnzza    posted on 18-02-2009 10:37
Mijn ouders laten een nieuw huis bouwen. Dus ik kan het nu nog bepalen!
Moet je dj gear op een apparte groep worden aangesloten?
Tot nu toe was mijn neef degene die altijd alles voor mij aansloot. Maar om een bepaalde reden kan ik nu niet meer bij hem terecht... Unhappy
Maar goed. Iemand die hier antwoord op weet?

What do you think about gear op een apparte groep aansluiten ??

Vote :   

dacuba    posted on 18-02-2009 10:48
Groep? Bedoel je een apparte stroomkring? Zorg dat je deftige kabels legt (mm), lijkt me voldoende. Ik ken de technische specificaties niet van buiten, maar zolang je niet al te veel lichtgeweld eraan hangt moet dat perfect doenbaar zijn. Je kan toch tot 3500W gaan..
User edit by dacuba on 18-02-2009 @ 10:48:58 (100%)
Kevlar    posted on 18-02-2009 10:48
Als je dan toch de mogelijkheid daarvoor hebt zou dat idd wel een goed idee zijn Happy, laughing
DJDenz    posted on 18-02-2009 10:56
Zijn alleen maar extra kosten...
Mijn CDJ400 van Pioneer vraagt maar 35W en m'n mengpaneel is geloof ik ook zoiets. Versterker verschilt natuurlijk, maar ook dat is nog lang niet genoeg voor op een andere groep.
Ik heb hier momenteel twee versterkers, mengpaneel, twee cd-spelers, een computer, audiocompressor, keyboard en nog een gewone stereotoren in één stekkerdoos zitten die naar een al bestaande groep gaan. Geen probleem.
Bartjens    posted on 18-02-2009 11:07
Zolang je geen zware p.a. speakers/versterkers enzo op de groep hangt, kan je gear volgens mij gewoon bij een andere groep op. Zoveel vraagt dat idd niet.
www.djbrowbeat.com
Xtremer    posted on 18-02-2009 11:20
Alles hier op de 1e etage is 1 groep, behalve de badkamer natuurlijk. DJ gear levert geen drol aan stroomverbruik, tenzij je zoals Bartjens zei zware speakers of versterkers gebruiktWinking my eye. Als je nou een Pro studio hebt oke, maar voor de rest zou ik het lekker laten zoals het is.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 18-02-2009 @ 11:21:14 (13%)
Adrien1989    posted on 18-02-2009 22:08
Ik heb hier eigenlijk nooit problemen gehad en er staat hier wel eens heel wat gear, computers, lichten aan enzo... Zie het probleem niet, als je zelf nog nooit problemen hebt gehad lijkt het me ook logisch dat het in je nieuwe huis ook niet nodig is?
Flexii    posted on 18-02-2009 22:18
Voor thuis maakt dit echt niet uit,, daarvoor gebruikt je dj installatie veel te weinig vermogen,, als je nu op locatie gaat draaien kun je het beste licht en geluid altijd scheiden, omdat licht nog wel eens te veel vermogen wil hebben en als dan t licht even uitvalt is t niet zo erg, maar als licht en geluid uitvalt is dat natuurlijk klote
brecht    posted on 18-02-2009 22:25
Dat is nu echt overdreven. Ik zeg nu niet als je een enorm drive in hebt enzo. En dan nog...
Dat is voor niets nodig. Gewoon je setje thuis op de gewone electriciteit 'groep" van het hele huis is goed genoeg!
Boyd    posted on 19-02-2009 19:46
Een groep speciaal gereserveerd voor alleen dj-gear is zoals hierboven beschreven niet nodig. Wel kan het handig zijn een geaarde groep te hebben waarop je je gear aansluit. Een groep voor bijv. 2 slaapkamers kan je gewoon je spul aanhangen. Ik zou alleen de keukengroep, garagegroep, cv-groep, wasgroep en de badkamer groep mijden.

This is an old Topic

No new postings for 5.146 days.
 Post CommentThat would be 171.5 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

98 Users online: 10 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 20.949
Most visitors online this month : 184
Lifetime Pageviews since 2003 : 208.841.681