Poster: DJADMIN
Correct, is voor je monitoren
trouwens, deze is van de djx 700 he komt me bekend voor :D
Poster: RiX
maar de booth heeft een potmeter en de master bedien je met de te soepele fader op de 700
Poster: EstacyZo negatief weer over Behringer
mijn master kraakt een beetje, dus daar zit ik zoiezo niet al te veel aan, en dat plaatje is niet mijn type mixer, ik heb een heel ander merk(? is het wel een echt merk?) dus denkt AUB niet dat dit mijn mixer is, houd niet zo van Behringer :p
Poster: DJDenz
Ik geef Estacy groot gelijk... De producten van Behringer zijn goedkoper, maar dat merk je ook echt duidelijk in de kwaliteit. Neem bijvoorbeeld de faders.. faders van een behringer die zitten gewoon erg los en bewegen alle kanten op, bij Pioneer is dit niet het geval (mag ook wel, want die is een stuk duurder)
Wanneer je Behringer in huis hebt zal je dit waarschijnlijk tegenspreken, maar als je daaraantegen ooit een goede Pioneer onder handen hebt gehad zal je waarschijnlijk van gedachten veranderen!
Poster: Lightzone
nooit over een geheel merk spreken, zo is er bvb met rackapp van behringer niets mis.
ook versterkers en boxen zijn oke.
maar de?mixers ed zijn idd ruk...?
Poster: DJDenz
Ik geef Estacy groot gelijk... De producten van Behringer zijn goedkoper, maar dat merk je ook echt duidelijk in de kwaliteit. Neem bijvoorbeeld de faders.. faders van een behringer die zitten gewoon erg los en bewegen alle kanten op, bij Pioneer is dit niet het geval (mag ook wel, want die is een stuk duurder)
Wanneer je Behringer in huis hebt zal je dit waarschijnlijk tegenspreken, maar als je daaraantegen ooit een goede Pioneer onder handen hebt gehad zal je waarschijnlijk van gedachten veranderen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.