Ik heb een reloop rmp-2 die nogal vaag doet... als ik een nummer afspeel dan na een aantal sec (heel verschillend) stopt hij ineens met spelen... en dan zet hij hem terug naar het begin van t nummer. kent iemand dit probleem en/of weet je hoe je het probleem moet oplossen..
opsturen word namelijk moeilijk want moet hem woensdag terug hebben
[MOD edit : geen postings afsluiten met Grtz, je groet al door hier te posten]
What do you think about Reloop RMP-2 stopt met spelen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb dat precies hetzelfde gehad met een cd speler van JB systems DJ4000 toen de garantie eraf was ////www.djresource.eu/Gearbase/gear/1620/CD-Players-(Twin)-JB-Systems-DJ-4000/ ik heb de speler toen na laten kijken en bleek aan de laser te liggen, maar een week later had ik hetzelfde probleem weer ik baalde als een stekker en ik heb de CDJ's van pioneer gekocht want ik moest wel betrouwbare cd spelers hebben voor m'n drive-inn
dus ik hoop dat je meer geluk heb als ik als je de speler na laat kijken
User edit by remixer on 16-02-2009 @ 18:13:20 (4%)
dat is raar je moet toch je eigen speler terug krijgen?
het kan wel! had mijn moeder met een loopband, bestelde er een, kreeg een kapotte die was teruggestuurd voor reparatie! foutjes worden gemaakt!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
This is an old Topic
No new postings for 5.845 days. Post CommentThat would be 194.8 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.