Is de Xone:1D de beste midi-controller om Serato mee aan te sturen? Of kunnen jullie me er een betere aanraden
What do you think about Beste midi-controller voor Serato ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tja de 1D is natuurlijk de cream of the crop. Je kan er alles mee, maar misschien is 'ie wel te uitgebreid voor SSL, want er zit tenslotte geen FX sectie in etc. zoals je in Traktor Scratch aantreft. Dan heb je niet erg veel aan de faders en de potmeters zegmaar. Ik gebruik zelf bij Traktor Scratch een Korg Nanopad en dat bevalt eigenlijk wel prima. Goedkoop in de aanschaf en erg functioneel. En met 4x12 presets heb ik ruim voldoende knoppen.
Is het ook mogelijk om een korg padKONTROL te gebruiken voor serato?
Ik wil namelijk gewoon de toetsen van mijn Korg padKONTROL gebruiken om loops af te spelen, en te cue'en enzo.
This is an old Topic
No new postings for 5.564 days. Post CommentThat would be 185.5 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.