neon voor onder dj booth
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dJORD    posted on 14-02-2009 17:22
ik ben van plan een dj booth te gaan maken ontwerp en alles al helemaal klaar maar ik wil er nog graag verlichting onder zetten de booth word zilver dus voor de verlichting dacht ik aan ''neon'' blau/groen of??
wat zouden jullie doen'??
wat is het mooist??
wat kost het??
wat heb ik nodigConfused?

What do you think about neon voor onder dj booth ??

Vote :   

DAW    posted on 14-02-2009 17:39
Je kunt ook led verlichting nemen van de Ikea.... dit zijn vier strips van 20 centimer als goed is. Er is een witte uitvoering maar ook één waarvan je kunt kiezen tussen zeven kleuren. Dit is wellicht een goed kopere optie.
http://EOSfotografie.nl
Boyd    posted on 14-02-2009 17:52
Poster: dJORD
ik ben van plan een dj booth te gaan maken ontwerp en alles al helemaal klaar maar ik wil er nog graag verlichting onder zetten de booth word zilver dus voor de verlichting dacht ik aan ''neon'' blau/groen of??
wat zouden jullie doen'??
wat is het mooist??
wat kost het??
wat heb ik nodigConfused?

Neon buizen worden warm en hebben een beperkte levensduur. Dat kun je mooi vervangen door een difuse ledstrip. Hierover is op internet meer informatie te verkrijgen. De makelijkste optie is die van de ikea en die kost 50 euro voor 4 ledstrips+controller in 7 kleuren.
dJORD    posted on 14-02-2009 17:55
ik had nog even verder gezocht en was gaan kijken bij black licht (groen)
voor 15 eur per 50 cm incl. alles is dat een optie?
Tomazos    posted on 14-02-2009 17:55
ik zal ook led pakkenHappy, laughing

blijft veel langer heel (ik heb diverse neon onder me auto gehad, en led blijft het langste heel Winking my eye )
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Boyd    posted on 14-02-2009 17:56
Poster: dJORD
ik had nog even verder gezocht en was gaan kijken bij black licht (groen)
voor 15 eur per 50 cm incl. alles is dat een optie?

Een blacklight is paarsblauw, en laat alle witte spullen oplichten. Heeft weinig lichtopbrengst. Plak er gewoon lekker ledstripjes onder, simpel, mooi en vooral veilig.

This is an old Topic

No new postings for 5.713 days.
 Post CommentThat would be 190.4 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 3 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 9.082
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.737.705