Syncen met Traktor dj studio???
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Cybrand    posted on 12-08-2005 22:34
Hoihoi,

Ik ben nieuw met Traktor dj studio maar vind het een veelbelovend programma. Alleen krijg ik mijn mixen niet lekker lopend, na een tijdje lopen de tracks niet meer mooi gelijk en de mix mislukt. Ik druk tijdens het mixen wel op sync maar dit gaat ook vaak genoeg mis, met een mislukte mix als resultaat. De tracks lopen gewoon niet de hele tijd lekker gelijk...
Is er iemand van jullie die weet hoe je het wel goed lopend krijgt? Dit moet toch zeker mogelijk zijn, waarschijnlijk doe ik toch iets niet goedThumbs Up
Alvast veel dank voor jullie antwoord!

Groeten Sybrand

What do you think about Syncen met Traktor dj studio??? ??

Vote :   

DJ_Inspiration    posted on 12-08-2005 22:50
Er zijn ook pijlen met + en - op.
Dit is de pitch bend die je moet gebruiken om je mix goed te houden (is met echte cdspelers ook zo).
Cybrand    posted on 13-08-2005 00:18
Thanx:D
Ik ben zelf nog steeds van mening dat dit ook computer gestuurd kan. Wel een beetje gemakkelijk,maar zo kan het 100% scherp blijvenThumbs Up Eigenlijk had ik het idee dat dit ook zo was haha
TheSupercrab    posted on 13-08-2005 10:35
wat d8t je dan dat DJs doen? ook met een computer? Winking my eye

Je moet et manueel dus verfijnen.. want een computer kan nooit exact de beats goed lezen (de beatcounter die dr in zit heeft het niet altijd goed) en kan dus ook niet de plaaten precies goed gelijk leggen.
User edit by TheSupercrab on 13-08-2005 @ 10:45:58 (100%)
tairip    posted on 13-08-2005 11:37
2 geluidskaarten kopen!

Een beatcounter is voor dove dj's Winking my eye
SonicWalker    posted on 15-08-2005 00:37