booth robbert (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robbert    posted on 12-08-2005 21:12
Ik had het een week of drie geleden al beloofd en hier is hij dan.
Ik ben ongeveer 1 week geleden aan de slag gegaan en ik moet zeggen dat het er erg goed uitziet. Ook al zeg ik het van me zelf Winking my eye

Dag 1:
hout gekocht en dit in elkaar laten zetten. Ook de eerste laag verf zit erop.

Dag 2:
De deurtjes voor de cd-spelers erin gezet en laag 2 erop.

Dag 3: Alleen naar de bouwmarkt geweest Happy, laughing

Dag 4: De bovenplaat uitgezaagd en de elektronica erin gezet.

Dag 5: De bovenplaat erop gezet en nog 2 lagen geverft.

Dag 6 en 7: De hele zaak geschuurd en zwart metallic gespoten.

Dag 8: De afwerking gedaan en alles aangesloten.

Ik hoop dat jullie het eind resultaat mooi vinden.. nouja het boeit me eigenlijk helemaal geen zak, want ik vind het wel mooi Happy, laughing

De binnekant is gewoon wit geverft, dit is wel 4 x gedaan om een mooi resultaat te krijgen. De buitenkant is metallic zwart gespoten.

Zoals jullie zien is er nog maar een numark axis 9 aanwezig, de 2de ben ik nog voor aan het sparen..

ps. ga plz niet zeiken op de behringer, want ik vind het gewoon een goed ding :x

What do you think about booth robbert ??

Vote :   

IbiziX    posted on 20-06-2006 20:00
ziet er heel tof uit en nog een tipje wat je kan doen je kan juist naast je plexiglas die je gaat plaatsen langs elke kant van je mixer een dj lichtje zetten want op een drive in zal je waarschiçjnlijk niet veel zien anders :p ziet er wel tof uit met de neon maar kvind het kleur niet echt passen voor je apparatuur :s maarja dat is mijn commentaar maar echt waar NICE JOB!! je hebt er veel werk aan gehad maar het mag er duidelijk zijn!!
en wat die behringer betreft, er zijn veel mensen die die mixer goed vinden! dus je hoeft je er vooral niet voor te schamen!

misschien nog 1 puntje dat ik het eens wil over hebben, als je nog een extra cd-speler wilt gebruiken is het wel jammer dat er geen plaats is voor voorzien maarja als je dat niet nodig hebt :p je kan nog een taffeltje bijmaken :d

Ik wens je veel succes met je booth! en hopelijk zal je veel drive in shows mogen doen!!!!!

This is an old Topic

No new postings for 6.690 days.
 Post CommentThat would be 223 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 9 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 30.635
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.045.690