Ik ben dannymetal uit het westvlaamse Menen. Ik heb 1 hobby natuurlijk muziek beluisteren... Via deze site wil ik iets bijleren : nl dj proberen te spelen... Ik koop een beginnerspakket en we zien wel........ Tot later...
What do you think about Hallo : DannyMetal ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
heey dannymetal welkom op DJR , Dan zit je hier goed betreft het leren dj "spelen" , ik denk persoonlijk dat het meer een lifestyle is dan spelen maar afgezien vandat veel suc6 ! , owja enig idee wat je gaat kopen?
Leuk dat je ook aan deze geweldige hobby wilt beginnen . Gebruik de zoekfunctie op deze site eens om wat goede info te winnen over een goede aankoop wat betreft je toekomstige djgear, een goed begin is het halve werk hé
Welkom, en ik hoop dat hier nog veel te leren valt:P Ik heb hiero al veel geleerd.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.855 days. Post CommentThat would be 195.2 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...