Te koop wegens overstap naar Traktor Scratch Pro, waardoor externe effecten overbodig worden.. Efx-500. Geen idee hoe oud dit apparaatje is (heb 'm ooit overgekocht van een vriend van me) maar hij verkeert in hele goede staat.. technisch gezien nog in nieuwstaat, wat uiterlijk betreft zitten hier en daar wat gebruikssporen, maar dat is het! Hij heeft altijd thuis gestaan (zowel bij die vriend van me, en ook bij mij thuis) en indien niet in gebruik altijd netjes afgedekt geweest. Doos en handleiding zijn beiden nog aanwezig! Garantie zit er niet meer op.
Vraagprijs is € 200,-. (afhalen) Voor een foto, zie booth!
Uiteraard is hij te testen enz.
Voor mobiel nr. pm eventjes, dat werkt een stuk sneller.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Stefjuuh Op de onderkant van de EFX zit over het algemeen een sticker met een maand+jaartal..
Ah!! zal vanavond even kijken weer wat geleerd
This is an old Topic
No new postings for 5.886 days. Post CommentThat would be 196.2 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.