American Audio Psx vs. Denon s1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MRG    posted on 03-02-2009 23:00
Hee ik ben nog nieuw en wou even wat vragen.

ik ben zat om met me gemini cdj-20 te draaien ik twijfel tussen deze 2 spelers(psx, s1000).
Ik heb de hele forum doorgelezen maar toch is het niet duidelijk.

Ik wil thuis en op klein feesten draaien (150 mensen) Alleen ik weet niet wat in het algemeen beter is. Ook axis 9 en cdj 100 is een optie. Maar ik denk dat de psx of de s1000 beter als die zijn. Mijn vraag is welke is algemeen beter is tussen de 4 spelers. (scratchen doe ik niet zo vaak dus is niet echt heel erg van belang) maar zou wel fijn zijn als ik het kon. Maar het gaat mij om, welke is beter welke kan ik naar feesten brengen en thuis gebruiken, welke is meer kwalitatief. Ik wil niet dat ik over jaartje dat de lens het neit doet of de knop niet werken. (pioneer kwaliteit verwacht ik natuurlijk ook niet) Wie ervaring heeft of meer weet hier over help me dan even door even wat te schrijven en bespaar me de elende. Cool

What do you think about American Audio Psx vs. Denon s1000 ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 04-02-2009 08:36
DNS 1000, primaaaa apparaat voor dat geld !! Zeker doen, qua functies en ook qua betrouwbaarheid !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Stefjuuh    posted on 04-02-2009 08:57
Eens met ADMIN, anders een DN-S1200 (net even nieuwer), en anders is de AXIS serie voor beginners echt heel goed!
RiX    posted on 04-02-2009 09:46
Aangezien je al draait, ervaring hebt en dus liefde hebt (ontwikkeld) voor deze hobby, ben ik het met bovenstaande users eens. Ik zou voor een Numark, Denon, Pioneer of Stanton gaan. De Axis-spelers zijn simpel maar betrouwbaar. De Denon s1000 is al een oudje, maar geeft wel meer het 'tabletop-gevoel'.

Vraag: je hebt het niet over effecten. Deze heb je al op je mixer of heb je deze niet per se nodig?
DJADMIN    posted on 04-02-2009 10:08
Poster: RiX
Aangezien je al draait, ervaring hebt en dus liefde hebt (ontwikkeld) voor deze hobby, ben ik het met bovenstaande users eens. Ik zou voor een Numark, Denon, Pioneer of Stanton gaan. De Axis-spelers zijn simpel maar betrouwbaar. De Denon s1000 is al een oudje, maar geeft wel meer het 'tabletop-gevoel'.

Vraag: je hebt het niet over effecten. Deze heb je al op je mixer of heb je deze niet per se nodig?

Nouja RiX, eigenlijk maakt 't weinig uit...hoewel...ik moet echt zeggen, de effecten binnenboord bij de dns 1000 zijn erg handig, als ik kijk die low pass enzo, hoe heerlijk en precies die te bedienen is...kan weinig mengpaneel tegenop vind ik ! Dus dat heeft zeker toegevoegde waarde bij een 1000...

voor de rest is je verhaal erg correct Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MRG    posted on 04-02-2009 17:00
Heel erg bedankt jongens dan hou ik de nog psx over. Welke zouden jullie nemen de psx of de s1000? Wie heeft er ervaring mee?
Lead    posted on 06-02-2009 09:55
En ook voor deze geld : graag verder in het eerste topic hierover.

Gelieve GEEN meerdere topics aanmaken over 1 onderwerp.... Zeker geen 4 !

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

67 Users online: 8 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 12.435
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.972.665