Ik heb zelf verschillende headphones op gehad in verschillende clubs. De Sennheiser HD-25 is voor mij de 'headphone-to-beat'. Waar ik ook sta, altijd genoeg volume, sluit perfect af, totaal geen last van omgevingsgeluid (zelfs niet in gymzalen waar het geluid keihard terugkomt en je monitor haast onbruikbaar is), en zo goed als onbreekbaar.
Heb mijn HD-25 nu 2 jaar denk ik, tussendoor de earpads vervangen en er een nieuwe kabel voor gekocht, en het ding is nog zo goed als nieuw.
Zoek je een mooie/opvallende koptelefoon, dan is de Sennheiser niet jou ding... Want de looks zijn nou niet erg bijzonder (wat mij betreft).
De Technics RP-DJ121 komt op mij op een goede tweede plek. Ook lekker stevig, goed volume, sluit goed af.
Waar ik zelf geen fan van ben zijn de HDJ-1000 en de MDR-V700, die sluiten wat mij betreft niet goed genoeg af, en klinken niet je-van-het. Ik heb er zelf een MDR-V700 bijgekocht toevallig, maar gebruik hem enkel thuis, nooit als ik ergens draai. De afsluiting van dat ding valt me echt vies tegen.
Zoals je ziet verschillen de meningen nogal in dit topic, het beste zou zijn om ze ergens aan de tand te gaan voelen...