Poster: nicknaughty
heel netjes.komt er ook een bouwtekening van? of is het niet gedocumenteerd verder?[/blockquote]
Heb niet echt een professionele bouwtekeking gemaakt ofzo.. maar heb wel een schematische tekening gemaakt van de meubel met alle maten erbij.
Als je die graag wilt hebben scan ik die tekening even in en stuur ik hem wel naar je toe.
Als nog iemand graag de maten/tekening wil hebben hoor ik het wel.
Poster: Prozei
ziet er erg netjes uit.
ben erg nieuwsgierig naar het eind resultaat.
mischien als je er geen bezwaar tegen hebt een lijstje met maten voor de mensen die ook zo'n meubel willen maken.[/blockquote]meten is weten ! Netjes gedaan man !
Poster: yohean
Dankje mixt-Ape en nicknaughty
Heb niet echt een professionele bouwtekeking gemaakt ofzo.. maar heb wel een schematische tekening gemaakt van de meubel met alle maten erbij.
Als je die graag wilt hebben scan ik die tekening even in en stuur ik hem wel naar je toe.
Als nog iemand graag de maten/tekening wil hebben hoor ik het wel.[/blockquote]
zou tof zijn! bedankt
Poster: Lead
Wow, ziet er mooi uit zeg ![/blockquote]
BedanktPoster: Smiddey
nice, ziet er best wel pro uit![]()
en nu de hele dag draaien?![]()
[/blockquote]
dankje, hehe, eerst de troep maar es opruimen van het klussen denk ik zotis echt een bende.. dus vandaag is opruimdag..
Poster: Convert
Bij mijn doen je laatste 2 foto's het niet[/blockquote]
Speciaal voor jou dan, je kunt nu ook op klik klikken bij de laatste 3 foto'slaat maar even weten of je ze nu wel ziet en anders moet ik even iets anders zien te vinden.
Poster: JuniorDDP
Zeer mooi gedaan, de poster op de deur vind ik ook niet mis, als je weet wat ik bedoel :p![/blockquote]
Poster: tairip
@ Yohean,
Ben je timmerman?[/blockquote]
hehe, Ik denk dat ik dat als een groot compliment mag zien
want nee, ik ben gewoon een iemand die zin had zijn eigen meubel in elkaar te klussenAlleen heb ik in het verleden wel aardig wat gebouwd/verbouwd, dus heb geen 2 linkerhanden..
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.