Werkt zo Al-in-one systeem nou goed of zijn aparte Cdtables beter? ik zag de DAP Audio DS-CDJ-250 Zitten leuke functies op voor weinig geld , Zijn er nog verglijkbare Set's of Losse Cd players ? budget 500 , Gerne:Jumpstyle , Tekstyle
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Voor 500 heb je een tweedehands dubbel-cdspeler (numark / reloop oid) voor 250e. Een mixer moet je ook voor 250 kunnen vinden tweedehands. Kortom: met dat budget koop je OF tweedehands, of erg matige kwaliteit, zoals die DAP.
Persoonlijk zou ik of inderdaad tweedehands kopen of nog even doorsparen. Zo?n goedkoop alles in ??n geval is even leuk, echter ben je er vaak snel op uitgekeken omdat de kwaliteit vaak niet al te best is. Kortom, ik zou zeggen: doorsparen!!
Naja kijk ik wil geen rotzooi kopen. en ook graag nieuw , ik woon in zeeland en ik heb hier en daar wat gekeken op internet maar als ik de rijskosten optel maakt het ook niet meer veel uit. weet iemand toevallig een Winkel in zeeland of brabant die Dj app. Verkoopt? zijn al deze system matig? of zijn bepaalde sets wel goed. of is gewoon zowiezo losse componenten beter?
baxshop (goes), maar op dit forum bieden veel lui goed tweedehands spul aan. en ook uit het zuiden.
Tja, stel je voor: 1 cd-lade gaat kapot, dan moet je je hele ding opsturen en ben je de andere speler en mixer ook direct kwijt. Sterker nog, zo'n alles in 1 ding gaat vaak alles in 1 keer kapot ook... Ik zou voor losse componenten gaan en tweedehands, echt hoor. Bijna iedereen is hier tweedehands begonnen. Goed spul van collega-dj's overkopen en je hebt kwaliteit voor weinig...
ik zou zelfs ni voor cd gaan, is heel weining jump/tek op cd te vinden ( ongemixed ) en digitaal ( legaal ) vinde ook ni alles
This is an old Topic
No new postings for 5.857 days. Post CommentThat would be 195.2 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.