DJ Gear kapot -> Repareren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ToontjeDJ    posted on 24-01-2009 20:11
Hey,

Maat van mij 1 van zijn RCD-900 CD spelers werkt niet meer. ( Gaat niet meer aan )
Zelf zit hij zonder internet, dus zei ik dat ik het wel even zou willen vragen voor hem.
Wat moet hij er nu mee doen?
Ik denk zelf repareren, maar waar kan je dit laten doen?
Hij heeft geen garantie meer..
User edit by ToontjeDJ on 24-01-2009 @ 20:14:56 (1%)

What do you think about DJ Gear kapot -> Repareren ??

Vote :   

nicknaughty    posted on 24-01-2009 21:06
vraag het eens bij audiospeciaalzaken, of speciale repaircenters voor audiovisuele apparaten zeg maar.
Mixt-Ape    posted on 24-01-2009 22:39
Ik zou inderdaad eerst eens vragen bij een speciaalzaak alvorens me er aan te wagen!Happy, laughing
Bart_    posted on 24-01-2009 23:26
wat heeft hij ermee uitgespookt?
verkeerde spanning erop? (380V/115V)
of iets anders?

Gelieve iets duidelijker te zijn aub.
FML    posted on 25-01-2009 12:09
Je weet dat je altijd nog garantie heb NA de Standaart 1 jaar garantie? , jij en dan het bedrijf waar je het gekocht hebt betalen dan de reperatie kosten. dat lijkt me beter dan alleen jij moet betalen Winking my eye
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Lead    posted on 25-01-2009 12:42
Breng hem naar een verkooppunt van dat merk, ze kunnen je vast vertellen hoe het ding gerepareerd te krijgen. Zoek anders op de website van de fabrikant waar de dealer zit het dichtste bij je in de buurt en ga daar langs.

'Gaat niet meer aan' kan terug te leiden zijn tot ongeveer 500 verschillende problemen.... Winking my eye
Let the BASS be louder
greup    posted on 25-01-2009 20:28
Even de zekering chekken. En anders gewoon terug naar je dealer. Deze weet precies hoe en wat. (Als het natuurlijk een beetje een fatsoenlijke dealer is)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

74 Users online: 12 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 107
Most visitors online this month : 98
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.034.720