Poster: RiX
Ha Tommie,
Welkom @ DJR, dat ten eerste... en nu over je geplande aankoop:
- mixer: RMX-30 is een hele mooie koop (180 a 220 euro, ligt eraan of je bpm-counters wilt)
- spelers: de Denon S1000 is niet meer te koop. Ik zou op zoek gaan naar tweedehands S1200's (ong 550 euro) of nieuwe Numark Axis 9 CR (2x 320euro)
- Headphone. De Reloop heb ik ook nog over in het wit, mag je voor paar tientjes (4 stuks) overkopen, maar ik waarschuw je. Het is een enorm ding, zwaar en echt een koppenkneller. Als je niet zo'n groot hoofd hebt en/of een bril draagt, zou ik voor een andere koptelefoon gaan. (bv een JB Systems / Stanton). Die heb je voor zo'n 60 euro.
Dus: 200 + 600 + 60 = 860 euro. Je zal dus waarschijnlijk toch dit bedrag kwijt zijn als je met tabletops wilt beginnen. Als je met een dubbel-cdspeler begint kan je met 500 euro klaar zijn... It's up to you!
*edit: tik je een antwoord, zijn er 3 sneller dan je... die ook nog eens ongeveeer hetzelfde zeggen :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.