optie1: De 2 cdj's400 met fligtcase verkopen en daarvan nog een cdj1000 kopen en die samen in een flightcase doen?
optie2: de cdj1000mk2 en de ddm4000 verkopen en daarvan bijvoorbeeld een djm700 kopen?

Poster: no-rush
optie 2
Poster: viva_la_bram
ja zat zelf te kijken naar een xone 42 of 62 eigenlijk zien er leuk uit, zelf niet zo fan van een ecler, maar dit is meer persoonlijk.
Wat is het verschil eigenlijk tussen beide? haha sorry ben een noob op A&H gebeid.
Poster: viva_la_bram
ik heb tractor pro al (illigaal) dus dat hoef ik niet te kopen
Poster: Tizio
Daar zullen we maar verder niet op ingaan, hoewel, je hebt er toch ook zo'n doosje voor je inputs bij nodig?
Verder, made up your mind yet?
Poster: bartezzzmaar die EQ van de Xone:62 is ook iets wat je moet liggen persoonlijk vind ik een 3 bands eq veel fijner werken dan een 4 bands ik vind de optie die eerder in dit topic genoemd wordt ook wel een goeie, een tweede cdj1000 erbij en dan een mixer door de ddm en de cdj400's wegdoen
62 heeft meer kanalen en een betere EQ en volgens mij zit er een verschil in de filters of zo.persoonlijk zou ik gewoon alles verkopen en dan 2 technics sl-1200's met traktor scratch pro kopen en een xone 62.je kan voor 600 euro een 2e hand setje technics krijgen en ook voor 600 een xone 62 mixer 2e hands.en dan nieuw gewoon traktor (zal rond de 500-600 zitten)dus voor 1700 heb je dan een super chil setje!