Poster: djdolivieira
Ben het wel Estasy eens. Als je nou zelf eens een foto post wat jij heb staan, Want ik denk dat jij zelf geen betere sety heb staan voor dat je die mixer af gaat kraken. Behringer is zoals Bouncy al zij heel goedkoop dus je kan geen Highend kwalieit verwachten. Maar maakt het wel mogelijk dat mensen die willen beginnen met DJen en een kleine beurs hebben toch een leuk mengtafeltje kunnen kopen met alles er op en eraan. En als je er zuinig mee ben gaat die nog best lang mee.
En nog wat, kun je deze mixer lang laten leven omdat je er zuinig mee omgaat dan als je een duurdere hebt............. De rest kun je zelf invullen.
Je snapt het idee er achter niet het gaat zich om de pioneer's, al je 2 kaar een pioneer kunt kopen dan kun je toch ook een andere mixer kopen. Ik wil het merk niet afzeiken of afkraken, want ik ben van plan om een live mixer te kopen van Behringer. en dat als er mensen zijn die deze mixer hebben omdat ze geen geld voor een duurdere mixer hebben heb ik daar respect voor.Maar als je zo naar het plaatje kijkt heb je idd gelijk dat dit een merk afzeiken is. maar zelf zou ik de mixer niet willen ik spaar liever door voor de Rmx 40.
Ik zelf heb geen set.... Waarom? omdat ik vind dat mijn studie op dit moment belangrijker is, en omdat? ik ben eerst aan het sparen voor een fatsoenlijke PC. Omdat ik naar de ICT in ga en ook met virtuele servers kom aan het werken (doe ik nu ook, maar dat gaat zeer moeizaam, en ik wil me laptop niet naar de vaantjes helpen)moet ik een pc hebben die dat aan kan.
(de set komt er wel nog aan hoor na mijn pc)
btw. (nee, geen belasting) vond dit plaatje op google.
nou ik het er toch over heb, heeft iemand ervaring daarmee?