Behringer DJX-750 ! Wie durft  (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hardshort    posted on 18-01-2009 15:25
Hooj vrienden Smile having fun

Dit intresante artikeltje kwam ik tegen bij onze collega`s !

http://aboutdj.nl/nieuws/1152-behringer-djx750.html

Ik ben wel benieuwd wat jullie er van verwachten.
En zou het daadwerkelijk een omgespoten 700 zijn ?

Graag jullie meningen en ideeén Smile having fun
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl

What do you think about Behringer DJX-750 ! Wie durft ??

Vote :   1 member likes this  

Estacy    posted on 01-11-2009 12:13
het was een actie van hun dat ie tijdelijk 155 euro kost, nu is die actie over en kost ie weer 180 euro. Maar je kunt altijd afdingen, is mij ook al eens gelukt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lucalicious    posted on 01-11-2009 12:20
een vriend van mij heeft deze mixer en ik kan je vertellen dat ie zuigt. voor een beginnende dj is het opzich nog wel prima en hij heeft prima faders en genoeg kanalen enzo, maar de eq's doen zowat niks en de effecten slaan nergens op. het zij er 50 en ze doen allemaal bijna het zelfde (of helemaal niks).
het is dus voor een beginnende dj een prima ding en hij ziet er ook wel redelijk goed uit maar ieder dj die het draaien een beetje serieus neemt zou verstandig moeten zijn, en als ze dan zo nodig iets goedkoops?willen hebben moeten doosparen voor een reloop rmx-40 o.i.d.
main    posted on 01-11-2009 12:37
ik ben het eens met mijn buurjongenCool (Lucalicious)
TedMendez    posted on 01-11-2009 13:33
hoe bedoelje afdingen
Dolivieira    posted on 01-11-2009 13:49
Poster: Lucalicious
een vriend van mij heeft deze mixer en ik kan je vertellen dat ie zuigt. voor een beginnende dj is het opzich nog wel prima en hij heeft prima faders en genoeg kanalen enzo, maar de eq's doen zowat niks en de effecten slaan nergens op. het zij er 50 en ze doen allemaal bijna het zelfde (of helemaal niks).
het is dus voor een beginnende dj een prima ding en hij ziet er ook wel redelijk goed uit maar ieder dj die het draaien een beetje serieus neemt zou verstandig moeten zijn, en als ze dan zo nodig iets goedkoops?willen hebben moeten doosparen voor een reloop rmx-40 o.i.d.

Reloop is natuurlijk beter, Daarom is die ook duurder.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Estacy    posted on 01-11-2009 14:34
Poster: DjTeddy-M
hoe bedoelje afdingen

je praat met ze (bellen, mailen, langsgaan, whatever) en je probeert de prijs omlaag te halen. met goede argumenten enzo lukt dat wel.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FML    posted on 01-11-2009 17:34
kijk gewoon bij bax , hun adverteren met de laagste prijs Winking my eye had het met mijn RMX 40 usb eerst 370 toen 430 omdat een BPM demo cd'tje bij zat. 400 heb ik hem kunnen mee nemen. ( argument van hun. het is een ander paket en die cd zit er toch ook echt bij ) tja das waar interseerde mij geen ruk natuurlijk.
heb toen wat Hoezen gekocht die mixer dan en een cd map was 435 euri kwijt ! ( VMX 200 ingeleverd )
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
TedMendez    posted on 01-11-2009 20:16
ok?
Helixon    posted on 01-11-2009 21:26
Poster: djdolivieira

Ben het wel Estasy eens. Als je nou zelf eens een foto post wat jij heb staan, Want ik denk dat jij zelf geen betere sety heb staan voor dat je die mixer af gaat kraken. Behringer is zoals Bouncy al zij heel goedkoop dus je kan geen Highend kwalieit verwachten. Maar maakt het wel mogelijk dat mensen die willen beginnen met DJen en een kleine beurs hebben toch een leuk mengtafeltje kunnen kopen met alles er op en eraan. En als je er zuinig mee ben gaat die nog best lang mee.

En nog wat, kun je deze mixer lang laten leven omdat je er zuinig mee omgaat dan als je een duurdere hebt............. De rest kun je zelf invullen.

Je snapt het idee er achter niet het gaat zich om de pioneer's, al je 2 kaar een pioneer kunt kopen dan kun je toch ook een andere mixer kopen. Ik wil het merk niet afzeiken of afkraken, want ik ben van plan om een live mixer te kopen van Behringer. en dat als er mensen zijn die deze mixer hebben omdat ze geen geld voor een duurdere mixer hebben heb ik daar respect voor.Maar als je zo naar het plaatje kijkt heb je idd gelijk dat dit een merk afzeiken is. maar zelf zou ik de mixer niet willen ik spaar liever door voor de Rmx 40.

Ik zelf heb geen set.... Waarom? omdat ik vind dat mijn studie op dit moment belangrijker is, en omdat? ik ben eerst aan het sparen voor een fatsoenlijke PC. Omdat ik naar de ICT in ga en ook met virtuele servers kom aan het werken (doe ik nu ook, maar dat gaat zeer moeizaam, en ik wil me laptop niet naar de vaantjes helpen)moet ik een pc hebben die dat aan kan.

(de set komt er wel nog aan hoor na mijn pc)

btw. (nee, geen belasting) vond dit plaatje op google.

nou ik het er toch over heb, heeft iemand ervaring daarmee?
User edit by Helixon on 01-11-2009 @ 21:32:31 (3%)
Helixon    posted on 01-11-2009 21:31
En nog wat, kun je deze mixer lang laten leven omdat je er zuinig mee omgaat dan als je een duurdere hebt............. De rest kun je zelf invullen.

Sorry misschien eeen beetje bruut, maar zoals iemand op dit forum heeft gezegt als die door chong gemaakt word ja!, en door chang nee!, licht eraan hoelang die gemaakt is. mijn Neef heeft de djx 700 6x laten repareren en 2x een nieuwe. sorry dat noem ik geen kwaliteit.

nogmaals dat behringer geen top producten maak dat weet ik, maar als ik een pc moet maken met B componenten werkt het ook fatsoenlijk voor die prijs/kwaliteit verhouding..... En dat zie ik bij de Behringer DJX serie niet terug komen
User edit by Helixon on 01-11-2009 @ 21:33:00 (1%)
Dolivieira    posted on 02-11-2009 09:08
Ja maar wat wil je voor die prijs. Snap je. Kijk als de gene die wil kopen betere spul wil hebben moet tie meer neer tellen. Berhinger is neit voor het rag werk en van die effecten moet al helemaal niks van verwachten.

Kijk als je een Marquad autoradio koopt dan moet je geen Pioneer, Clarion of Kenwood kwaliteit verwachten of je koopt een Aristona televisie verwacht dan geen Sony, Samsung of LG kwaliteit.

PS: De merken die ik genoemd heb dat zijn merken die nu ff in me opkomen, tuurlijk zijn er meer een betere merken op de markt, Maar ik wil ff de discussie daar over voor zijn.
User edit by Dolivieira on 02-11-2009 @ 09:21:28 (100%)
ArCee    posted on 02-11-2009 11:05
Behringer is GEEN Behringer meer zoals het was. Ik draai thuis al jaaaaaaaaren met een DX 1000 van Behringer, uit de tijd dat ze nog Duitsland kwamen, en toen wat het fabelachtige Duitse degelijkheid. Ding is nooit stuk geweest en in al die jaren alleen een keer profi laten schoonmaken.?Nu de hele bups naar een lage lonen land is verplaatst is de kwaliteit van Dehringer drastische omlaag gegaan. Het is me nogal een verschil, of nu een Duitse werknemer met een soort trots in zijn lijf een degelijk apparaat probeert te maken met een kwaliteitsnorm opgelegt door de Behringer directie, of dat een mager ventje die overdag op een rijstveldje staat te ploeteren s'avonds in zijn rieten hutje bij het licht van een oude olielamp het ding in elkaar schroeft en soldeert? Dat laatste is dus momenteel het geval Cool
viva_la_bram    posted on 02-11-2009 11:54
Ik heb nu anderhalf jaar een ddm4000 mixer, prefect apparaatje, goede effecten, veel functies.
Heb hem al een keer opengeschroeft puur uit nieuwsgierigheid.? En het bestaat uit een printplaat dus idd als er iets kapot gaat dan is er weinig kans dat het zo gerepareerd is.

Verder is het een top apperaat wat je krijgt voor je geld...
Helixon    posted on 03-11-2009 11:40
Ja maar wat wil je voor die prijs.quote>

Als ik een Dacia koop die redelijk goed koop is wil ik toch ook niet dat de remmen breken of dat het stuur los laat.
Een beetje kwaliteit mag wel, en net zoals jij zegt als ik een aristona televiesie koop (die ik heb) wil ik toch ook niet dat de afstan bediening na een maand uit elkaar valt.

T_Sound    posted on 12-11-2009 14:57
Poster: Helixon

?Ik wil het merk niet afzeiken of afkraken, want ik ben van plan om een live mixer te kopen van Behringer. en dat als er mensen zijn die deze mixer hebben omdat ze geen geld voor een duurdere mixer hebben heb ik daar respect voor.

Als je persee een behringer live tafel wilt kopen, kijk dan of je 2e hands of ergens nog een oudere eurodesk op de kop kunt tikken. Want zoals ArCee al zegt, Behringer wordt tegenwoordig door china gemaakt ipv Duitsland. Bij de oudere versies an de Eurodesk kun je nog wel redelijke kwaliteit verwachten. Er zitalleen wel veel ruis in.

Kijk dan of je voor een leuk prijsje de digitale mixer, de DDX3216, op de kop kunt tikken. Heb je meer aan als een analoge tafel van Behringer.

Ok nu weer on-toppic, ik denk dat iedereen het met elkaar eens is dat de DJX750 een leuk tafeltje is voor de beginnede DJ met weinig budget en als je wat beters wilt, dan moet je meer neerleggen.

Case closed!:P haha

T_Sound
LilQuint    posted on 11-12-2009 20:55
Ik heb hem een uur geleden bestelWinking my eye Heb nu de DJX-100 Dus is al een verbetering. Is wel goed lijkt me voor eerst 4-lijnse mixer.
LilQuint    posted on 11-12-2009 20:55
Ik heb hem een uur geleden bestelWinking my eye Heb nu de DJX-100 Dus is al een verbetering. Is wel goed lijkt me voor eerst 4-lijnse mixer.
Dolivieira    posted on 12-12-2009 10:07
Kijk LilQuint het is niet de beste mixer die je kan krijgen. Maar als je der gewoon zuinig op ben. BV bij niet gebruik afdekken enz enz. kan je der best nog wel lang mee gaan. met zo`n mixer kun je leuke overgangen maken, en je leert met spullen om gaan.?Alleen van?de effecten bank moet je alleen niet te veel verwachten. ?
LilQuint    posted on 12-12-2009 13:45
Klopt. Ik weet dat Behringer niet het beste is. Maar ja. Vind het wel lekker om mee te oefenen en dan over te gaan naar bijv. Denon en dan naar Pioneer.
Mathiz    posted on 12-12-2009 13:49
Volgens mij heb ik de god der behringers ofzoo want die van mij gaat dus al meer dan 4 jaar mee zonder afgedekt geweest te zijn .... binnekort komt er een mooie xone of djm
MaximDJ    posted on 12-12-2009 14:02
Haha, dan hebben ze per ongeluk een goede gemaakt:P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
LilQuint    posted on 12-12-2009 15:45
Haha xD Is er een bak daar met "GOED" & 1 met "SLECHT" de slechte gaan naar de Dealer en de goede weg gegooit xD
LilQuint    posted on 12-12-2009 15:45
Haha xD Is er een bak daar met "GOED" & 1 met "SLECHT" de slechte gaan naar de Dealer en de goede weg gegooit xD
LilQuint    posted on 14-12-2009 15:46
Poster: DjTeddy-M
Is het een goede mixer om mee te beginnen

wat vinden jullie ik ben pas 10

Hehe :P Eindelijk iemand hier die ook 11 is!
Ik heb hem besteld. Krijg hem over 2 weken (MAX.!)
Kan niet wachten !
TedMendez    posted on 15-12-2009 12:27
Ja vindt jou net ook pas

ik heb de synq smx-2
User edit by TedMendez on 16-12-2009 @ 14:21:18 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 5.409 days.
 Post CommentThat would be 180.3 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

65 Users online: 4 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 8.752
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.737.375