Poster: wannes951
Als Denon wat meer promotie en misschien een beetje goedkoper zou zijn zou het een grote tegenspeler voor Pioneer zijn vrees ik.
Poster: Snoey
Laten we zeggen dat als ik de filter fx met de echo gebruik, dat ik dan 2 effecten gebruik. Ik snap ook niet waarom Denon de 2 effectenbakken naast elkaar zet, had beter geweest om links en rechts een bak te hebben, zodat je met 2 handen effecten kan sturen, inplaats van 1.
Poster: Mixt-Ape
Kan je nu toch ook met je 2 handen doen...zie niet in waarom dat niet zou kunnen!
Poster: Estacy
de eerste keer dat ik een mengpaneel zag had ik ook geen enkel idee wat alles was. snapte wel dat de schuifjes waarschijnlijk iets met het volume deden... Maar aan alles moet je wennen. zelfs aan bijv. een pen. (al duurt dat een seconde of 2)
Poster: Mixt-Ape
Kan je nu toch ook met je 2 handen doen...zie niet in waarom dat niet zou kunnen!
Laten we zeggen dat als ik de filter fx met de echo gebruik, dat ik dan 2 effecten gebruik. Ik snap ook niet waarom Denon de 2 effectenbakken naast elkaar zet, had beter geweest om links en rechts een bak te hebben, zodat je met 2 handen effecten kan sturen, inplaats van 1.
Ik denk dat iedereen iets te vlug roept, het wordt de clubvervanger. Aangezien het gewoon een cd speler blijft en het de cdj1000mk3 daar niet aan onder doet, lijkt mij het sterk dat iets wat al 5 jaar lang goed werkt vervangen wordt. Dan heb je de midi functie op de Denon, maar der zijn al zat dj's die gewoon een laptop met een cdj1000mk3 gebruiken, Lucien Foort bijvoorbeeld. De djm800 heeft ook een dubbele effecten unit die zeer gebruiksvriendelijk is, dus die wordt ook niet zomaar vervangen.?
De sl1200's waren ook meer dan 10 jaar de standaard, tot dat er een nieuw medium verscheen: de cd. Dus zolang cd's het meest gebruikt worden als draai medium, zal het pioneer gear niet vervangen worden door een andere merk speler als club standaard.
Poster: carlootje
iemand enig idee of een ipod touch werkt op de DNS 3700 mij nog niet gelukt namelijk
Poster: Ilja
iPod touch en iPhone werken niet op andere apparaten dan hun dock of iTunes.
Poster: Ilja
iPod touch en iPhone werken niet op andere apparaten dan hun dock of iTunes.
Poster: carlootje
iemand enig idee of een ipod touch werkt op de DNS 3700 mij nog niet gelukt namelijk
Poster: Bootstrap
Ipod Touch werkt volgens mij met geen van dit soort dingen. Hij heeft natuurlijk ook een heel ander OS dan een normale ipod.
Edit: behalve met de CDJ 400 dan
Wie gaat er nou draaien met een telefoon als medium?