Poster: skyline643Niet alleen HipHop en scratch dj's ! Dave Clarke posteerde deze tot zijn 2de voorkeurspeler de CDX van Numark
Dan vergeet je vele hiphop dj's en scratch dj's die vol lof spreken over de Numark HDX en CDX...
Poster: Snoey
Dat is dan een niche, want ik ken geen een Dj bedenken die cdtjes mixt met een draaiende platter. Dus jij weet inderdaad niet.
Poster: Tekhead
Een draaiende platter, benaderd de echte vinyl het meest, daarom dat ik voor de SL-DZ gekozen heb, draaiende platter
Poster: Tekhead
Niet alleen HipHop en scratch dj's ! Dave Clarke posteerde deze tot zijn 2de voorkeurspeler de CDX van Numark
Poster: Ilja
@Snoey
joh spreek voor jezelf, met SL-DZ kan je prima scrachen ( hoor nouwelijks verschil tussen echte vinyl en CD ), en ik hoop dat de scrach functie altijd op cd spelers blijft ( beat zoeken, tijdens het begin van langzaam naar normaal gaan )
Poster: wannes951
ja, maar dat is officieel eh, de djm 800 is bv 2e hands verkrijgbaar voor veel minder, voordat de dn-x 1700 tweedehands verkrijgbaar is zijn er nog wel een paar jaar voorbij
Poster: wannes951
ja, maar dat is officieel eh, de djm 800 is bv 2e hands verkrijgbaar voor veel minder, voordat de dn-x 1700 tweedehands verkrijgbaar is zijn er nog wel een paar jaar voorbij
Poster: Bart_
De DX-X1700 is een mixer gemaakt voor in clubs (en rijke bedroomDJ's die het nieuwste van het nieuwste willen hebben), en denk niet dat clubs tweedehandsmixers gaan kopen h??
Overigens was in het begin toen de DJM-800 kwam de DJM600 ook tweedehands verkrijgbaar maar voordat de DJM-800 tweedehands verkrijgbaar was waren we ook een paar jaar verder?!
Snap de logica van jou post niet helemaal...
Poster: Allows
@ Ilja
Ik vind persoonlijk totaal geen "clown"mixer. En et is totaal belachelijk om de mixer op uiterlijk af te maken. Persoonlijk vind ik de kleuren echt lekker.
Dan is de performance nog steeds het belangrijkste! En deze mixer is zeker niet om mee te lachen op dat vlak.
Iedern zijn mening...
Poster: Ilja
Ik ben bang dat het niet gaat gebeuren, Pioneer houdt overaal alles strak in de hand, En alles begint in Japan, ( waar beide merken vandaan komen ). ?En iedere keer laat denon het daar afweten, dan zijn ze bij voorbaat al kansloos.
Poster: Winston
De DJM-800 heeft geen dubbele effecten sectie. Alleen de Ecler EVO 4, heeft 2 effecten secties naast de Denon DN-X1700. En de Vestax PMC-580 heeft zelfs op elk kanaal.
De CDJ-1000 blijft club standard zolang er maar gauw een MK4 komt, met USB en midi. Anders kan de DN-S3700 best overnemen als ze de vinyl simulatie sterk hebben verbeterd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.