Poster: Stefjuuh
1+1+1 = 3..!
Had het al op About gezien. Het boeit me niet zo wat denon doet, heb op de geartestdag/meeting ermee staan pielen, en ik vond het echt niks. De mixer zou mij eventueel nog wel kunnen trekken, maar ik ga dan liever voor een xone:42
Poster: Stefjuuh
1+1+1 = 3..!
Poster: XitrateLijkt nogal veel op de Ecler EVO-4
En what about de DN-X1700?
Poster: Mixt-Ape
Ik weet niet hoor Snoey, sommige mensen hebben graag draaiende platters...
Poster: Snoey
Dat is dan een niche, want ik ken geen een Dj bedenken die cdtjes mixt met een draaiende platter. Dus jij weet inderdaad niet.
Ik snap niet waarom deze ezel zich twee keer aan dezelfde steen gaat stoten. Die draaiende platters zijn gaar. En dan zie ik op de tekening van die mixer weer de gare knop (onder de EQ) waarmee het kanaal stil valt.
Poster: skyline643
Dan vergeet je vele hiphop dj's en scratch dj's die vol lof spreken over de Numark HDX en CDX...
Grappig dat ik dan op die hipop feesten dj's met cdj's zie draaien en sommige met laptop + timecode.
Grappig dat ik dan op die hipop feesten dj's met cdj's zie draaien en sommige met laptop + timecode.
Poster: freezer
als je dat setje denons naast elkaar ziet staan word je al beroerd van het aantal knopjes
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.