1) Naam, leeftijd en woonplaatsgegevens.
Christian Barenbrug, 17 (volgende maand 18), Heerlen Limburg
2) Ben je freelancer? En ben je in het bezit van de benodigde VAR-verklaring? Zoja met welke omschrijving?
nog niet
3) Ben je in het bezit van één of meerdere relevante diploma's? Zoja, welke?
nee ik heb geen relevante diploma's.
4) Lijst met lichttafels waarop je een nette show kan tikken. (Dus niet: ik heb ooit een Avolites Diamond III gezien!)
Avolites Pearl Expert
Avolites Pearl 2000
Heb er nog nooit mee gewerkt maar als je maandelijks werkt met een Expert dan kun je ook wel met een pearl tiger, 2008 of 2010 omgaan, idee is het zelfde.
Verder nog een paar niet noemenswaardige tafels van oa showtek ed.
5) Jouw expertise; theaterklusjes, discotheken, festivals/evenementen, bedrijfsfeesten, bandjes? (Uitleg en referenties worden zeer op prijs gesteld!)
Festivals/evenementen (sporadisch), bedrijfsfeesten, bandjes en theaterklussen.
6) Referenties van je expertise, altijd handig om te weten wat je precies gedaan hebt, of wie aanwezig was op die klus.
Castle of Love 2008 (house festival)
Wahnsinn (band)
promsconcerten Landgraaf 25
Carnaval
verschillende musicals van toneelverenigingen.
7) Eventuele foto's van eigen lichtshows (Dus niet: ik heb hier wat lampjes opgehangen!)

8) Interesse in: (mocht je bijvoorbeeld in bepaalde onderdelen van lichtschuiven interesse hebben waarvan je weinig of niks vanaf weet maar wel over wilt bijleren, dan kan het zomaar eens kunnen dat je bijvoorbeeld bij een andere collega mee mag kijken of als roadie mee kunt helpen).
Ik heb op het werk een Note on pc van MA staan, dus ik heb wel ervaring met de software van Grand MA, maar zou wel eens wat ervaring op willen doen cq wat meer willen leren van GrandMA consoles