ik wil een dj booth gaan maken maar zou graag weten wat voor hout en hoe dik hout ik ervoor moet kopen enzo.. er komt nog een foto te staan over wat voor het word enzo. alvast bedankt er gaat trouwens een reloop rmx-30 in en 2 synq xtrm-1 in. hier een foto van het laatste ontwerp
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Tizio Misschien in het midden van die grote vakken een tussenschot wat ook een deel van het bovenste gewicht draagt (ok als het ding van de grond komt heeft het minder zit maargoed.
dankje voor je commentaar zat er ook idd over na te denken maar ik ga waarschijnlijk (al heb ik het geld enzo) naar de gamma en daar vragen om hulp of commentaar etc.
This is an old Topic
No new postings for 5.738 days. Post CommentThat would be 191.3 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.