Poster: tom-j
dat hangt van je ontwerp af!
je moet kijken of het stabiel is en of het hout het gewicht van je booth aan kan! niet dat eeen DJ set nou zo veel weegt maar toch!
hoe lang moet hij zijn? hoe breed en hoe hoog??
iets meer info is handig!
ga anders kijken bij de gamma en neem je ontwerp mee!
ze zullen je daar vast wel advies geven!
Poster: Stefjuuh
Je diepte en breedt lijkt me ok! Ik weet niet hoe lang je bent, maar hij mag wel een stuk hoger. Ik ben 1,95, en heb het op 90 cm, maar als ik het nu opnieuw zou doen, zou ik dr zo 10-15 cm bij zetten! Hoger werkt iets lekkerder naar mijn mening! Ook zou ik NIET voor inbouw gaan, tenzij je echt zeker weet dat je bij dezelfde gear blijft. (Beetje lullig, als je nieuwe mixer niet past..)
Poster: RePlayzIk gebruik het alleen voor thuis
Wat zijn je doeleinden hiermee? Gebruik je het enkel voor thuis op de kamer of ga je er mee op pad? Als je je booth regelmatig moet transporteren dan moet je er wel op letten dat het wel te tillen en te versjouwen isals het voor thuis gebruik is.......zou ik ook zeggen --> 'Search'....:P staat genoeg op
Poster: justjustin
Doe de Gamma booth ;P
Poster: Tfvs
Poster: Convert
Ik heb ook de gamma booth
Echt goed spul en je zit er geen half uur bij maar 10min. heb je al zo'n ding klaar
Poster: Tfvs
Poster: nickbn:Dtja zelf iets in elkaar zetten lijkt me toch ook leuker!
als geld geen rol speelt is zou je nog altijd hier kunnen kijken
Poster: DJNazdrovje
Leuk dat justjustin mijn Gamma booth foto er even bij haalt.
Ik kan je zeggen, wil je een booth rek die stevig staat, hoog genoeg is (1m hoog) er industrieel uitziet en helemaal niet duur hoeft te zijn (€40euro) koop dan gewoon het gamma rek, vele dj's op dit forum zijn er tevreden over, het oogt goed, en kan alles. En na een half uur knutselen staat het recht.
Ikzelf heb de plankjes mooi wit geschildert om het een mooiere look te geven.
Poster: Niels325
echt mooi gedaan!
maar ik heb mss nog wel enkele handige tips voor je
1: mocht ik van jou zijn, zou ik heel die kast zo'n 5 cm van de grond zetten.
Nu kan je denken waarom? Omdat anders als er bvb eens schoongemaakt wordt, al dit water enzo tegen je
kast aanzit en dit zal na bepaalde tijd wel z'n sporen nalaten
Een kast zie je bijna nooit met een volledige plaat op de grond, altijd kleine oppervlaktes (meestal
toch)
2: Als ik aan het draaien ben, sta ik redelijk dicht tegen mijn tafel aan. Wat stoort mij hier? Dat ik dus met
mijn tenen constant tegen die plank sta.
Maar dit probleem zou dus ook opgelost zijn mocht je alles wat verhogen
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, want ikzelf zou het zo gedaan hebben...
Maar je ontwerp zelf nix mis mee een heel goed bedacht van dat losse stuk!
(die onderste plank van je bovenste gedeelte zou je zelfs weg kunnen laten)
Poster: Niels325
2: Als ik aan het draaien ben, sta ik redelijk dicht tegen mijn tafel aan. Wat stoort mij hier? Dat ik dus met
mijn tenen constant tegen die plank sta.
Maar dit probleem zou dus ook opgelost zijn mocht je alles wat verhogen
Poster: Roalin
Dat is inderdaad handig, twee losse delen!
Zo kun je hem ook nog breder maken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.