Cd ordenen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : Hoe doe jij dit?:

-ik orden alles

Voting is only possible for our Members
Tomazos    posted on 14-01-2009 16:46
waar ik even naar benieuwd ben is het volgende,

zelf heb ik een paar (4 stuks,)grote dikke mappen gevult met albums en 1 met singles,
alle genres staan kris kras door elkaar en toch weet ik precies welk nummer er op welke cd staat..

maar hoe doen jullie dit? weet je Alles uit je hoofd zoals ik.. of maak je labeltjes aan de zeikant zodat je ziet waar welke genre zit..

hier was ik wel benieuwd naar, aangezien sommige dj's me raar aan staan te kijke als ze vragen aan mij: heb jij dat nummer.. dan heb ik altijd gelijk de goede cd en track te pakken en vragen ze welles: ken jij alles uit je hoofd ofzo?

dus vandaar dat ik wel benieuwd ben of dit zo raar is of niet:P

edit voor moderator:

er moet nog een 2e keuze bij (bij de poll): ik weet alles uit mijn hoofd,

maar dat lukt me zelf niet,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-01-2009 @ 16:48:08 (19%)

What do you think about Cd ordenen ??

Vote :   

doeLauw    posted on 14-01-2009 17:11
Zoiezo heb ik alles digitaal, ook al schaf ik een cd aan maak ik er een mp3 van. Me mp3's jaag ik vervolgens door pn en mik. Daarna gaan ze maximaal per 8 als audio op met dezelfde toonhoogtes bij elkaar op cd. Deels organisatie deels hoofdwerk.
tairip    posted on 14-01-2009 17:13
Ik denk dat dit al heel dicht in de buurt komt van hoe orden jij je cd-map. Ik neem aan dat elke DJ weet welk nummer op welke cd staat of er een tracklist voorin doet!

1e Topic:
////www.djresource.eu/Forum/topic/3433/p/1/

2e Topic:
////www.djresource.eu/Forum/topic/4474/p/1/

P.s. geloof dat de Poll om een of andere reden niet 100% functioneel is. Verder verzoek ik om verder te gaan in een ouder topic dit om het overzichtelijk te houden ookal is jou vraagstelling iets ander. Discusseer er over in een van bovenstaande topics.

Mod edit by tairip on 14-01-2009 17:15 (3%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

100 Users online: 45 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 112
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.109.630