ik ga waarschijnlijk 2 stanton str8-150 kopen met een reloop rmx 30 mixer. en met timecode systeem waarschijnlijk stanton final scratch 2.0. ik vraag me af of dit een goede set is of weten jullie voor hetzelfde geld ong. (800 euro)(tweedehands) een betere set samen te stellen. alvast bedankt
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Maat van me verkoopt zijn 2 Synq XTRM's. Vind deze persoonlijk beter werken dan deze stantons... voor 520 wil hij ze weg doen incl concorde naalden.(alletwe samen voor die prijs).
Denk er eens over na. Ik zou voor traktor opteren!!!
Reloop mixer is een goede starter, met de tsantons nooit gewerkt, maar zou misschien eerder kijken naar 2ehands technics of idd de synqs die hierboven genomend worden. Ik weet niet wat je budget is?
Poster: viva_la_bram Reloop mixer is een goede starter, met de tsantons nooit gewerkt, maar zou misschien eerder kijken naar 2ehands technics of idd de synqs die hierboven genomend worden. Ik weet niet wat je budget is?
men budget voor de draaitafels zit tussen de 400 en 500 euro (tweedehands) en voor de reloop rmx 30 rond de 120 euro ong (tweedehands)
Mocht je nog een RMX-30 nodig hebben, ik heb er nog eentje tekoop van een half jaar oud voor €110 . Ding is in perfecte staat en heeft altijd thuisgestaan. Zie mijn DJ booth voor pics .
This is an old Topic
No new postings for 5.812 days. Post CommentThat would be 193.7 months or a whopping 15.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.