After-party.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Milo    posted on 11-01-2009 15:48
Hey dit is mijn site,

Een korte uitleg van de naam:
Toen ik deze naam bedacht was ik nog neit zo bewust van de betekenis, dus heeft de naam niet echt iets te maken met het gene wat ik doe.

Daarom zit ook te denken over het veranderen van de naam en dus ook de site.. het enigen punt is nog dat ik andere shirts meot laten drukken, nieuwe site/ visitcard/ poster meot maken.

in iedergeval is alle kritiek welkom.

Gr, Milo

What do you think about After-party.nl ??

Vote :   

Lead    posted on 11-01-2009 16:16
Hmz, vervelend, een pop-up is echt niet meer van deze tijd..

Een naamsverandering is nogal ingrijpend als je deze al een tijdje voert...

In je menu staat : Categorieen (meervoud), maar ik zie er maar 1 op je site.
Let the BASS be louder
Roalin    posted on 11-01-2009 16:31
@ Lead
Je bedoeld: Biografieën
En die pop-up kan hierbij dan weer wel.

Zeer nette site! Ziet er goed uit.
En er missen ook niet echt dingen, ik bedoel: goed onderhouden en nergens staat dat iets binnenkort komt.

Vind je het zelf niet erg goedkoop, €25 ?

Nu ben ik misschien heel apart, maar ik ga uit van: kost niks, is niks.
(maar jah, daarom zal mijn eerste set wel een Pioneer 400 set zijn Winking my eye)
tom-j    posted on 11-01-2009 16:33
Poster: Roalin

Nu ben ik misschien heel apart, maar ik ga uit van: kost niks, is niks.

borrelworstjes van de euroshopper kosten ook niks maar ze zijn wel lkkr:p!
Roalin    posted on 11-01-2009 16:37
Ja, daar kun je gelijk in hebben.
En dan is er nog zo'n leuke tip: je moet genieten van de kleine dingen in het leven (of iets in die richting) :P
OneSixty    posted on 11-01-2009 16:52
ik zou nog wel wat werken aan de professionaliteit van je show.
beter afwerken enzo..

en die prijzen omhoog natuurlijk :p

Snoey    posted on 11-01-2009 17:53
Met alle respect, maar met zo'n lage prijs ga ik me afvragen of er spraken is van zwendel of niet.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Roalin    posted on 11-01-2009 18:18
[snel opgezocht wat zwendel is]
Precies, heeft ook te maken met professionaliteit.
Daar knappen toch mensen op af. Dit is té goedkoop.

Nu groei ik misschien op met teveel geld te besteden.... (ik ben 15 en kreeg voor m'n 1e avond €250 (mijn Pio-setje wel meegenomen) ok, dat was iets te duur, maar ze gingen akkoord :P)
RiX    posted on 11-01-2009 19:00
Als je al 4 jaar bezig bent, mag je zeker wel 35e p/uur rekenen. Mss wel meer... vaak hebben ze budget van 150e voor de dj.
Nvie    posted on 11-01-2009 20:21

Aan de andere kant denk ik echt dat je nog niet zover bent dat je je prijzen omhoog kunt doen. Als ik een beetje naar de foto's kijk lijkt dat me ook niet erg toepasselijk. Je doelgroep lijkt vooral te bestaan uit feestjes en partijtjes voor de kids. Niets mis mee!

Maar ik denk wel dat je rekening moet houden met dat de mensen die jouw gage moeten betalen over het algemeen alleen opzoek zijn naar een leuk alternatief voor het feestje in het speelparadijs, en er niet op zitten te wachten dat ze een x bedrag extra neer moeten leggen.

Het is ideaal als je vanaf het begin al een beetje naam kunt opbouwen. Als ik de foto's eens langsga denk ik dat je het veel beter en mooier kunt maken, zonder al te veel te investeren. Elke euro kun je maar een keer uitgeven. Bedenk daarom altijd in hoeverre een aankoop je verder helpt en van dienst kan zijn.

Die trussbrug bijvoorbeeld. Leuk voor nu misschien, maar het is natuurlijk prut met peren. Zo'n ding gaat uit elkaar vallen, koppelingen gaan afbreken en veilig is het nou ook niet bepaald. Met twee statiefjes was je veel beter afgeweest. Veel flexibeler in gebruik, en staat ook nog eens een stuk professioneler dan zo'n plastic bruggetje.

Zorg daarnaast eens dat je speakers op de goede hoogte staan. Speakers (topjes) op de grond hebben nagenoeg geen nut, en de spreiding en kwaliteit is gewoon zoveel beter als je ze even op statief zet (e.v.t. met tussenpaaltjes op je subs).

Je meubel valt me ook op. Het lijkt altijd te klein te zijn, want er staat altijd een tafel naast. An sich geen probleem, maar zorg er wel eventjes voor dat we alle meuk onder die tafel (of podium) niet zien, en hang er gewoon even netjes een doekje voor (wordt ook wel 'afrokken' genoemd en draagt aanzienlijk bij aan het 'pro' aanzicht tegenover het 'prutser' aanzicht).

Ik denk dat je je eerst echt eens goed moet bezighouden met je show i.p.v. promotie eromheen: wat kan anders met de spullen die je hebt? Hoe kun je zorgen dat jij net dat stukje extra hebt? Is een investering een bevlieging, of heb je er (in de toekomst) daadwerkelijk ook iets aan?

Roalin    posted on 11-01-2009 20:35
Poster: Nvie

Aan de andere kant denk ik echt dat je nog niet zover bent dat je je prijzen omhoog kunt doen. Als ik een beetje naar de foto's kijk lijkt dat me ook niet erg toepasselijk. Je doelgroep lijkt vooral te bestaan uit feestjes en partijtjes voor de kids. Niets mis mee!

You're right.
Maar op een avond naast Chuckie staan (?) en toch RMP's enz hebben... (ik hou erover op, het gaat om de site Winking my eye)

En je hebt het over een speelparadijs, maar dat is nog veel duurder! (met zoveel mensen, eten, drinken, vervoer enz. dat redt je niet met €25)

Goeie tips, Nvie!
Milo    posted on 13-01-2009 17:02
Allereerst bedankt voor de tips en nu wat antwoorden

DJ Chuckie
Dit word geregeld via het jongerencentrum the-mix in uithoorn en dit is een festival waar ik dan ook ga draaien dit heeft niet heel veel met de drive in te maken, misschien is het handig om dit de volgende keer erbij te zetten.

De prijs
Ik heb hier vaker over gehoord en met alle plezier zou ik hem ook anders willen maar daar denken mijn ouders anders over... Cool (wel hoor ik van mensen waar ik draai dat ze het erg weinig vinden niet om op te scheppen!)

Speakers
Over die speakers heb ik indd niet echt nagedacht dit zal ik in practijk gaan brengen zodra ik het geld heb om stativen of subs kan kopen (misschien iemand wat voor leuke prijs?)

Het meubel
Vroeger was mijn meubel nog goed maar er is langzamerhand wat bijgekomen, ik ben ook vanplan flightcases te kopen. Dat doek is wel een goed idee, eigenlijk ook nog niet echt over nagedacht.

GR, Milo
User edit by Milo on 13-01-2009 @ 17:06:11 (12%)

This is an old Topic

No new postings for 5.908 days.
 Post CommentThat would be 196.9 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 4 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 16.085
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.261