Aan de andere kant denk ik echt dat je nog niet zover bent dat je je prijzen omhoog kunt doen. Als ik een beetje naar de foto's kijk lijkt dat me ook niet erg toepasselijk. Je doelgroep lijkt vooral te bestaan uit feestjes en partijtjes voor de kids. Niets mis mee!
Maar ik denk wel dat je rekening moet houden met dat de mensen die jouw gage moeten betalen over het algemeen alleen opzoek zijn naar een leuk alternatief voor het feestje in het speelparadijs, en er niet op zitten te wachten dat ze een x bedrag extra neer moeten leggen.
Het is ideaal als je vanaf het begin al een beetje naam kunt opbouwen. Als ik de foto's eens langsga denk ik dat je het veel beter en mooier kunt maken, zonder al te veel te investeren. Elke euro kun je maar een keer uitgeven. Bedenk daarom altijd in hoeverre een aankoop je verder helpt en van dienst kan zijn.
Die trussbrug bijvoorbeeld. Leuk voor nu misschien, maar het is natuurlijk prut met peren. Zo'n ding gaat uit elkaar vallen, koppelingen gaan afbreken en veilig is het nou ook niet bepaald. Met twee statiefjes was je veel beter afgeweest. Veel flexibeler in gebruik, en staat ook nog eens een stuk professioneler dan zo'n plastic bruggetje.
Zorg daarnaast eens dat je speakers op de goede hoogte staan. Speakers (topjes) op de grond hebben nagenoeg geen nut, en de spreiding en kwaliteit is gewoon zoveel beter als je ze even op statief zet (e.v.t. met tussenpaaltjes op je subs).
Je meubel valt me ook op. Het lijkt altijd te klein te zijn, want er staat altijd een tafel naast. An sich geen probleem, maar zorg er wel eventjes voor dat we alle meuk onder die tafel (of podium) niet zien, en hang er gewoon even netjes een doekje voor (wordt ook wel 'afrokken' genoemd en draagt aanzienlijk bij aan het 'pro' aanzicht tegenover het 'prutser' aanzicht).
Ik denk dat je je eerst echt eens goed moet bezighouden met je show i.p.v. promotie eromheen: wat kan anders met de spullen die je hebt? Hoe kun je zorgen dat jij net dat stukje extra hebt? Is een investering een bevlieging, of heb je er (in de toekomst) daadwerkelijk ook iets aan?