Poster: ccc
Misschien als extra tip, handschoenen zonder vingertoppen.
Zelf heb ik die altijd met carnaval aan.
Poster: Denvo
Je kan de cdj ook eerst ff in de koelkast zetten, kan je kijken of ie het dan nog doet.
Poster: JazzyMax
Het kan geen kwaad als je de cdj van warm naar koud verplaatst. Dan ontstaat geen condens.
Als je het omgekeerd doet wel. Als je koude cdj's naar een warme vochtige plek brengt (fuif) dan heb je wel problemen uiteraard.
Poster: Lead
...Je zorgt dan dat de warmte niet naar buiten kan en dus maar de binnenkant gaat verwarmen, met een beetje pech druipt de condens dan aan de binnenkant van de kast naar beneden....
Poster: dj-nick
Heb jij een stopcontact in je koelkast dan?
Poster: Stefjuuh
En je handen..?
Poster: dj-nick
Nou net terug (eerder dan gepland).
Waar ik dus al bang voor was gebeurde 2 van de 3 cdj's stopten ermee, na ongeveer uurtje begon de pitch raar te doen en het beeldscherm te knipperen, ongeveer een half uurjte later bleven de play en cue knoppen beetje hangen waardoor af en toe de muziek ineens stopte.
Daarom heb ik dus besloten om te stoppen.
Tip van mij: doe het je cdj's niet aan!
Poster: DjVictorF
Doen je cdj's het wel alweer? Maar wat heb je toen tegen die man gezegt waarvoor je moest draaien? Krijg je nog vergoeding?
Poster: Didier82
Welke CDJ's heb je gebruikt?
Ik heb voorheen CDJ100s en CDJ800s gehad, die hadden nauwelijks last van condens. Tegenwoordig heb ik CDJ400, die moet ik echt laten acclimatiseren anders lezen ze geen cd's.