Naa lang zoeken wil ik waarschijnlijk overgaan op 2 stanton t 120 c. Vanwege het draaien met pc en timecode vinyl. Maar heeft een van jullie hier ervaring mee? Goede programma's? goede interfaces? etc. alvast bedankt
What do you think about Over gaan op turntables ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je pakt het erg fout ferrox je gaat namelijk in op een mening waarvan ik duidelijk boven heb gezet :
Nu mijn persoonlijke mening. Dus hoe je het went of keert ik blijf zo denken :P
Op de opsommingen daarboven geef je zelf geen concrete antwoorden, alleen verwerpingen. Tevens lees je niet goed als ik zeg dat technics al 30 jaar meegaat, en we nu gaan zien wat de oems brengen
En over de demping klop met je vuist maar op de behuizing.
Zie me niet als een oem hater aub, ik ben juist vinyl gek. Dus draai aub lekker op oems :P ipv cd's.
Naa lang zoeken wil ik waarschijnlijk overgaan op 2 stanton t 120 c. Vanwege het draaien met pc en timecode vinyl. Maar heeft een van jullie hier ervaring mee? Goede programma's? goede interfaces? etc. alvast bedankt
Poster: Dubbelyou je pakt het erg fout ferrox je gaat namelijk in op een mening waarvan ik duidelijk boven heb gezet :
Nu mijn persoonlijke mening. Dus hoe je het went of keert ik blijf zo denken :P
Een mening kan veranderen en ik daag je uit om de mijne te veranderen, net zoals ik het mijn uitdaging zie om jou te overtuigen..
Eens worden zullen we het nooit denk ik, discussie al zo vaak gevoerd haha
This is an old Topic
No new postings for 5.734 days. Post CommentThat would be 191.1 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.