Ik zit met een brandende vraag die ik aan jullie wil voor wil leggen: Ik ben al een tijdje van plan om nieuwe monitor speakers te kopen voor bij mij dj-set. Maar ik ben dus nog aan het twijfelen tussen de KRK RP-6 en de Syrincs M3-220 DT. Het moet op mijn kamer komen je staan van ongeveer 3.63 bij 5.45m ± 20 m2
Wat zouden jullie me aanbevelen als ik ze alleen wil gebruiken voor tijdens het draaien. Zoiezo wil ik ze binnenkort eens gaan beluisteren, maar volgens mij is er hier niet een winkel in de buurt waar je ze beide naast elkaar kan testen, of ik zou een stukje moeten reizen.
Alvast bedankt!:d
http://www.djmillhouse.nl
What do you think about Syrincs vs. KRK RP-6 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.