ik ben dus joren, 15jaar en al enkele jaren bezig met het dj'en. ik ben begonnen met het simpelste onnozelste setje: pro16x van jbsystems, twee hifi cd-spelers en een stereoketen als versterker, dat was dus geen bal waard, dus heb ik een dubbele cd speler gekocht van jbsystems en een ecler mac 40 plus dan nog een versterkertje met 2 luidsprekers, dan heb ik 2 draaitafels gekocht omdat ik altijd wat meer wilde, en dan nog een paar lichteffecten, mijn volgende aankoop word waarschijnlijk een echt goed mengpaneel en wie weet een cdj.
What do you think about yow, effe voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 7.165 days. Post CommentThat would be 238.8 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.