Ik heb een vraagje over de cdj-1000 mk2. Ik draaide recentelijk op een cdj waardat als je de cd inlaadde, de eerste track automatisch begon te spelen (ipv een cue point aan te maken op de eerste beat). Ook op het einde van elke track, begon meteen daarna de volgende te spelen (ipc cue point aan te maken op de eerste beat van de volgende track).
Wat is hier de oplossing voor?
What do you think about CDJ 1000 MK2 probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Is inderdaad zeer handig om te doen ! Al zien de spelers er nog zo simpel uit!
Bij de cdj 800MKII bijvoorbeeld wist ik ook door de handleiding dat je de loop uit je loopbank kon cutten door de 'loop in' in te houden en je beatbank van beneden naar boven te doorlopen.
Poster: Ziax ...Bij de cdj 800MKII bijvoorbeeld wist ik ook door de handleiding dat je de loop uit je loopbank kon cutten door de 'loop in' in te houden en je beatbank van beneden naar boven te doorlopen.
Da's wel heel vreemd omschreven hoe je de Loop In als soort SHIFT knop kunt gebruiken icm de auto-beat-loop. Ik moest om 3-4 keer lezen voor ik begreep wat je precies bedoelde :p
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 5.867 days. Post CommentThat would be 195.6 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.