Zijn er DJR'ers met een Xone:4D? Voor bepaalde redenen denk ik er namelijk over om eentje aan te schaffen, maar ik zou 'm eerst eens van dichtbij willen zien . Ben overigens ook in de 92/1D/A8 opstelling geinteresseerd
Liefst een Belg, aangezien 't reizen dan iets makkelijker (en goedkoper) is
What do you think about Xone:4D/3D eigenaar gezocht :) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet wel een winkel waar ze de 3D hebben staan, je zou kunnen vragen of je em mag uitproberen Zit tog niet zoveel verschil tussen de 3 en 4? Helaas is het wel in NL
De PM's zijn beantwoord, bedankt voor jullie moeite jongens. Ik kijk uit naar een reply
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.