Traktor Scratch - systeemeisen windows/mac
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Delic    posted on 18-12-2008 21:15
Hallo mensen,

Ik heb net een macbook aangeschaft C2D 2.0, 2gb ram etc.. met als bedoeling daar Traktor Scratch op te gaan draaien.

Nu zag ik net de systeemeisen van TS:
Windows® XP (SP2, 32 Bit)/Vista (SP1, 32 Bit, 64 Bit), Pentium IV or Athlon 1.4 GHz (SSE1), 1 GB RAM
Mac OS® X 10.4, Intel® Core™ Duo 1.66 GHz, 1 GB RAM

Om het op Mac OS te draaien heb je dus een snellere processor e.d. nodig dan dat je dat nodig hebt om het op windows te draaien? Ik dacht dat het juist op een mac soepeler zou lopen?

What do you think about Traktor Scratch - systeemeisen windows/mac ??

Vote :   

tairip    posted on 19-12-2008 01:06
Uhmm ja wat is het exacte doel van je vraag?

Of het inderdaad soepelder loopt op een snellere processorkloksnelheid? (mooi woord voor galgje)
Mac is opzich zelf stabieler dan Windows, minder virussen e.d.

Intel is Intel, AMD is AMD (AMD zijn trouwens oude ex werknemers van Intel).

Maar op beide systemen zou het goed moeten werken en jou Macbook is sneller dan bovenstaande systeemeisen als het een recente Macbook is. Dus ik voorzie geen problemen!
Stefjuuh    posted on 19-12-2008 08:22
Waarschijnlijk heeft het te maken met de generaties van Macbooks. De generatie daarvoor zal het net niet gered hebben, en daarom (vrijwel) de minimale specs van de nieuwe?

Mac gaat ook gewoon heel anders met software om, wat ik eruit begreep..

(Installeren door 1 mapje te verslepen? WTF! WINDHOOS?!?! Dat wil ik ook (A)!)
Delic    posted on 19-12-2008 16:47
De vraag was idd of het soepeler zou lopen.

Thnx voor de reply'sHappy, laughing
Bouncy    posted on 19-12-2008 17:41
Ten eerste praten we over windows XP tegenover Mac OSX 10.4 (tiger) en niet over windows vista tegenover mac OSX 10.5 (leopard), aangezien Tiger bijna net zo zwaar is als windows xp, zal het verschil miniem zijn.
Waarom heeft mac dan meer nodig? heel simpel, mac gaat heel anders met de software om (inderdaad stefjuuh, klikken en slepen) en dat vraagt gewoon iets meer van je computer!

En daarbij komt ook nog eens dat Mac en Windows NIET, maar dan ook NIET met elkaar te vergelijken zijn, aangezien ze beiden een andere kernel hebben, andere GUI, zegmaar gewoon een hele andere architectuur!

This is an old Topic

No new postings for 5.898 days.
 Post CommentThat would be 196.6 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

94 Users online: W.i.M & 37 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 22.111
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.690.126