DJs kunnen snel toilleteren! (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 16-12-2008 11:55
DJ's kunnen snel toilleteren!

Dat kreeg ik laatst naar mijn hoofd van een collega die met meerdere DJ's werkt. Hij vond dat ik extreem snel terug was en dat hij dat heel vaak meemaakt met DJ's.

Nou valt mij wel op dat ik vaak sneller klaar ben dan de gemiddelde medemens, maar of het hier aan ligt? Ik betwijfel het.

Zijn jullie ook sneller dan de gemiddelde medemens? of moet ik toch maar eens naar de dokter Winking my eye?

What do you think about DJs kunnen snel toilleteren! ??

Vote :   

Snoey    posted on 28-12-2008 05:34
Vanacht was me emmertje overstroomd Unhappy
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 28-12-2008 @ 05:35:03 (5%)
ArCee    posted on 28-12-2008 16:26
Gewoon zo'n ouwen wijven incontinentie onderbroek dragen, kun je pissend doordraaien en word het lekker warm in het broekie Cool
mrwhoopie    posted on 28-12-2008 22:16
Kunne julie dat dan niet ophouden?Damn ik ga nooit terwijl ik moet draaien.Als mijn set gedaan is ga ik eerst naar de wc en daarna breek ik af.
T_G    posted on 02-02-2009 12:23
Of je pist gewoon altijd kort haha heb ik in ieder geval XD
en inderdaad je moet het ook niet te lang doen want anders mis je je eigen mix.
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Dj-Styloz    posted on 02-02-2009 12:28
ik pis gwn in een fles onder mn bureau ! :D
T_G    posted on 02-02-2009 12:30
Poster: Dj-Styloz
ik pis gwn in een fles onder mn bureau ! :D

zoiets dacht ik al jah
Cool
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Joozt    posted on 03-02-2009 13:50
Ik draai op een zaterdagavond zo'n 7 uur nonstop (op vrijdagen vaak 4 uur).

Het kleien doe ik, voor zover mogelijk, vóór openingstijd (ff koffie drinken en een vette hap naar binnen werken wil wel eens helpen) en als ik in de tussentijd moet afwateren dan zet ik een wat langer plaatje op.

Mocht je op een zaterdagavond eens naar Empire New York kijken en je hoort 'Suavemente' van Elvis Crespo, of 'Dirrty' dan is de kans groot dat ik op dat moment met m'n ding in mn hand sta, dus  :P

Maar op zich hoeft dat niet. Ben normaliter wel terug na zo'n 1,5 tot 2 minuten en dan heb ik al wel vast een plaatje klaar gezet.

Maar goed, ik ben altijd bang dat de CD overslaat of de computer op tilt slaat, in het geval er een MP3tje loopt op BPM Studio...

(overigens was ik mn handen uiteraard wel... )
TheHunter    posted on 03-02-2009 21:51
Lijkt me wel kut als een of andere gast in de tussentijd achter je boot gaat kloten xD, of je cd player slaat over idd.
Meestal ben ik ook wel snel terug, is ook wel nodig als je aant draaien bent Winking my eye. Je kunt nu eenmaal niet een half uurtje weg blijven en ff gaan kleien xD.
Joozt    posted on 04-02-2009 10:55
Och, een collega van me zet zo een mix-cd'tje op... En dan gaat ie er ook nog even bij aan de bar hangen. 

Voor het mensen-achter-de-booth-weghouden heb ik een LJ, en in het geval die er niet is dan trek ik er wel een glazenhaler bij (wat best grappig is aangezien die doorgaans dan heel interessant gaan lopen doen in de booth :P )
RiX    posted on 04-02-2009 10:58
Poster: TheHunter
Lijkt me wel kut als een of andere gast in de tussentijd achter je boot gaat kloten xD, of je cd player slaat over idd.
Meestal ben ik ook wel snel terug, is ook wel nodig als je aant draaien bent Winking my eye. Je kunt nu eenmaal niet een half uurtje weg blijven en ff gaan kleien xD.

halfuur?? Dan maak je wel een kunstwerk zeg...
DJTruth    posted on 05-02-2009 22:26
Haha, als je ergens staat te draaien en je moet pissen baal je wel hoor!
Dan ga je zo snel als je kan:P
Maargoed, ik sta nooit in mn eentje dus ik kan rustig aan doen:P
Illusion    posted on 06-02-2009 02:49
Poster: RiX

halfuur?? Dan maak je wel een kunstwerk zeg...

Hij draait er een puntje aanWinking my eye Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
W_H    posted on 06-02-2009 16:30
Poster: Ashley

tipje: drink gewoon helemaal geen alcohol als je aan het draaien bent.... :P niet echt bevorderend voor je draaikwaliteiten ..

nou ik ben en blijf nog steeds heel erg sloom met naar de wc gaan :P

dan draait ip van je gear jij zelfWinking my eye
User edit by W_H on 06-02-2009 @ 16:37:59 (2%)
Tomazos    posted on 06-02-2009 16:40
Poster: Joozt
 (wat best grappig is aangezien die doorgaans dan heel interessant gaan lopen doen in de booth :P )

idd:P Cool

ik sta zelf bijna nooit alleen in de dj booth, altijd wel met een andere dj en Lj, dus dan komt t naar de wc gaan wel goed, als ik wel alleen ben vraag ik een uitsmijter altijd even of hij bij de dj booth wil gaan staan en even op wil letten,

kies dan altijd een nummer uit waar ik 100% zeker van weet dat deze nooit is vastgelopen,
en dan even een top 40 megamixje ofzo..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Estacy    posted on 16-02-2009 14:53
wat een topic! volgens mij ben ik redelijk normaal, hep nog niet op feesten gedraaid...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

This is an old Topic

No new postings for 5.916 days.
 Post CommentThat would be 197.2 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 17 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 17.466
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.916.928