Poster: LLCoolPNatuurlijk wel handen wassen erna want wil mijn apparatuur niet vies maken:D
Poster: Bartjens
Volgens mij zijn de decks in de clubs wel zoo goor!!:P
Poster: Saskia
hoe doen jullie dat dan met roken :P? of roken jullie allemaal niet :P?
Poster: Saskiaen je blijft zeker ook altijd even voor de spiegel hangen die meestal in de wc's hangen(A) sorry maar moest er uit:o
Denk dat het bij vrouwen over het algemeen toch wel iets langer duurt, aangezien ze niet zoon ding tussen de benen hebben dat ze even eruit kunnen floepen :P
Poster: Illusionen die neem je mee als je moet draaien ofwat :P? en ik denk idd over het algemeen dat sommige meisjes vaker in de spiegel kijken onder het uitgaan, maar niet als je aan het draaien bent..
Nouu:p er zijn nu tegenwoordig plasbuizen voor vrouwenZo kunnen vrouwen ook staande toileteren
Poster: RiX
Nou, t valt me op hoe snel dames klaar zijn. Tegelijk de wc in en slechts seconden daarna hoor ze al doortrekken :P
Poster: WalterRavensberg
tipje: drink niet teveel bier, als je gaat blijf je gaan... met baco's is de boel beter controleerbaar...
Poster: DjVictorF
Volgens mij is dat nietwaar! Als je wel is bij een tankstation komt als je onderweg bent naar je vakantie bestemming staat er altijd echt een suuuuuper lange rij bij de vrouwen toiletten! Dit is ook wel is bij een restaurant ofzo.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.