DJs kunnen snel toilleteren! (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 16-12-2008 11:55
DJ's kunnen snel toilleteren!

Dat kreeg ik laatst naar mijn hoofd van een collega die met meerdere DJ's werkt. Hij vond dat ik extreem snel terug was en dat hij dat heel vaak meemaakt met DJ's.

Nou valt mij wel op dat ik vaak sneller klaar ben dan de gemiddelde medemens, maar of het hier aan ligt? Ik betwijfel het.

Zijn jullie ook sneller dan de gemiddelde medemens? of moet ik toch maar eens naar de dokter Winking my eye?

What do you think about DJs kunnen snel toilleteren! ??

Vote :   

Luxx    posted on 18-12-2008 15:27
fuck ik las de topic titel te snel...ik dacht dat er stond: DJ's kunnen snel Tortilla's.......
dus ik dacht.. er is een fucking topic gemaakt over het lekkerste eten op deze aardkloot :D
maar nee....Unhappy
komt die er nog wel ?:D
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 18-12-2008 @ 15:29:03 (19%)
LLCoolP    posted on 18-12-2008 15:43
Tja snel pissen dat vaak wel ja!
Happy, laughingLiefst snel were teurg zijn voor de plaat is afegelopen
Winking my eyeNatuurlijk wel handen wassen erna want wil mijn apparatuur niet vies maken:D
Haha wat een topic!
Join the party and become famous!
Bartjens    posted on 18-12-2008 15:46
Poster: LLCoolP
Winking my eyeNatuurlijk wel handen wassen erna want wil mijn apparatuur niet vies maken:D

Als het je eigen gear is wel ja, maar zouden al die andere Dj's in de clubs ook eerst de handen wassen? :P
Volgens mij zijn de decks in de clubs wel zoo goor!!  Cool :P
www.djbrowbeat.com
Hardshort    posted on 21-12-2008 13:45
Poster: Bartjens
Volgens mij zijn de decks in de clubs wel zoo goor!!  Cool :P

Je wil de cdj1000`s niet zien bij mij op mn werk, die zijn 1,5x zo zwaar door t vet, vuil, bier etc Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
soundcollector    posted on 21-12-2008 14:03
idd:D , Het is niet meer het toetsenbord van een pc dat vuiler is als een wcbril... Tzal de dj gear zijn vanaf nu denk ik haha
Saskia    posted on 21-12-2008 14:38
hoe doen jullie dat dan met roken :P? of roken jullie allemaal niet :P?
RiX    posted on 21-12-2008 15:00
ik niet, nooit gedaan en zal er ook nooit aan beginnen...
Snoey    posted on 21-12-2008 15:04
Poster: Saskia
hoe doen jullie dat dan met roken :P? of roken jullie allemaal niet :P?

Gewoon je peuk onder de booth houden.
www.soundcloud.com/ten-hooven
RiX    posted on 21-12-2008 15:06
ehm... je mag niet meer binnen roken, gast... wat denk je dat het publiek denkt als ze personeel of dj's met een sigaret zien?
djvnzza    posted on 21-12-2008 19:21
yeah right,
boeien,
Bijna elke club laat roken in da house weer toe hoor... Winking my eye
tenminste hier wel (twente... :P)
En idd, snel je ding doen en weer back to da muzic:D

Yorick    posted on 21-12-2008 19:32
Ik ben ook wel redelijk snel in toilleteren,
Vraag me af of de vrouwen ook snel zijn als ze naar de wc moeten.

Gaan we nog een dj'r toilleteer contest houden wie het snelste 0,5 liter er uit kan toilleteren?:P
Saskia    posted on 21-12-2008 19:49
Denk dat het bij vrouwen over het algemeen toch wel iets langer duurt, aangezien ze niet zoon ding tussen de benen hebben dat ze even eruit kunnen floepen :P
Illusion    posted on 21-12-2008 21:25
Nouu:p er zijn nu tegenwoordig plasbuizen voor vrouwenWinking my eye Zo kunnen vrouwen ook staande toileteren Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 21-12-2008 @ 21:25:43 (15%)
Yorick    posted on 21-12-2008 22:02
Poster: Saskia
Denk dat het bij vrouwen over het algemeen toch wel iets langer duurt, aangezien ze niet zoon ding tussen de benen hebben dat ze even eruit kunnen floepen :P
  en je blijft zeker ook altijd even voor de spiegel hangen die meestal in de wc's hangen(A) sorry maar moest er uit:o
4Tastic    posted on 21-12-2008 22:16
jah tis toch lochies je moet er als dame wel goed uit zien Winking my eye
http://www.djsander.nl
RiX    posted on 21-12-2008 22:38
Nou, t valt me op hoe snel dames klaar zijn. Tegelijk de wc in en slechts seconden daarna hoor ze al doortrekken :P

@ 4Tastic: volgens mij zijn het de heren die vaak langer voor de spiegel staan, even de handen door het haar halen en er top uit willen zien ghehe. De dames zorgen daar uitgebreid thuis voor en hebben minder tijd nodig tijdens het uitgaan.
WalterRavensberg    posted on 22-12-2008 16:20
tsja... bijna overal mag je gewoon weer roken... dus dat probleem is ook weer opgelost... en dat pissen... ook geen probleem. Ik heb een aantal mixjes van telkens 3 platen gemaakt van elk ong. 6 a 7 min. Dus... tijd zat om ff te stralen... en aan de andere kant zijn er in veel discotheken ook lightjockey's die best een plaatje kunnen draaien...

tipje: drink niet teveel bier, als je gaat blijf je gaan... met baco's is de boel beter controleerbaar...
Saskia    posted on 22-12-2008 20:28
Poster: Illusion
Nouu:p er zijn nu tegenwoordig plasbuizen voor vrouwenWinking my eye Zo kunnen vrouwen ook staande toileteren Cool
  en die neem je mee als je moet draaien ofwat :P? en ik denk idd over het algemeen dat sommige meisjes vaker in de spiegel kijken onder het uitgaan, maar niet als je aan het draaien bent..
4Tastic    posted on 22-12-2008 20:59
@Rix: Als mijn haar eenmaal met gel goed zit kan ik er niet heel veel meer aan doen. Idd een keer met me hand door me haar. Maar daar blijft het bij, zit het helemaal kut kan ik beter naar huis naar me gelvoorraad gaan :S Kan me niet voorstellen dat er veel jongens uitgebreid hun haar gaan doen tijdens het uitgaan. Meiden staan toch vaak met zn alle te giebelen voor de spiegel (ondertussen te checken of hun haar goed zit)? :p Maar als je staat te draaien is de muziek prioriteit nummer 1 bij elke DJ, toch?

Wij draaien meestal met zn 2en bij onze drive-in dus als de een naar de wc moet neem de ander het ff in zijn eentje over. Ook maken we afwisselend foto's en doen het licht (is niet heel uitgebreid). In je eentje toch een beetje te veel van het goede, maar als het moet kan het. 
http://www.djsander.nl
DjVictorF    posted on 23-12-2008 09:43
Poster: RiX
Nou, t valt me op hoe snel dames klaar zijn. Tegelijk de wc in en slechts seconden daarna hoor ze al doortrekken :P

Volgens mij is dat nietwaar! Als je wel is bij een tankstation komt als je onderweg bent naar je vakantie bestemming staat er altijd echt een suuuuuper lange rij bij de vrouwen toiletten! Dit is ook wel is bij een restaurant ofzo.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Ashley    posted on 23-12-2008 12:44
Poster: WalterRavensberg
tipje: drink niet teveel bier, als je gaat blijf je gaan... met baco's is de boel beter controleerbaar...

tipje: drink gewoon helemaal geen alcohol als je aan het draaien bent.... :P niet echt bevorderend voor je draaikwaliteiten ..

nou ik ben en blijf nog steeds heel erg sloom met naar de wc gaan :P
Maar wat nou als het lukt, mama?
nils7    posted on 23-12-2008 13:12
Ik ken het gewoon 8 uur ophouden Cool
dacuba    posted on 23-12-2008 14:29
Poster: DjVictorF

Volgens mij is dat nietwaar! Als je wel is bij een tankstation komt als je onderweg bent naar je vakantie bestemming staat er altijd echt een suuuuuper lange rij bij de vrouwen toiletten! Dit is ook wel is bij een restaurant ofzo.

Ies ook logisch he, een gezonde man heeft genoeg aan een m² gras, een vrouw daarintegen..
Roalin    posted on 23-12-2008 19:18
... hebben genoeg aan een m² gras met een muurtje erom heen (deur is ook wel handig Winking my eye)
djvnzza    posted on 27-12-2008 22:29
Je gaat de wc in, je plast, doortrekken & back to tha booth!
haha zo lang kan dat toch niet duren?:P
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

145 Users online: 7 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 22.201
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.317.897