DJs kunnen snel toilleteren! (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 16-12-2008 11:55
DJ's kunnen snel toilleteren!

Dat kreeg ik laatst naar mijn hoofd van een collega die met meerdere DJ's werkt. Hij vond dat ik extreem snel terug was en dat hij dat heel vaak meemaakt met DJ's.

Nou valt mij wel op dat ik vaak sneller klaar ben dan de gemiddelde medemens, maar of het hier aan ligt? Ik betwijfel het.

Zijn jullie ook sneller dan de gemiddelde medemens? of moet ik toch maar eens naar de dokter Winking my eye?

What do you think about DJs kunnen snel toilleteren! ??

Vote :   

gilan    posted on 16-12-2008 15:53
Poster: Ferrox

Uhm.. leet even op je taal want ik kan het niet volgen. (ik heb het zover mogelijk verbeterd, maar grammaticaal gezien klopt er nog niets van.)

Maar je hebt inderdaad wel een punt. Ik kreeg het ook alleen te horen en ging er over nadenken. Of het zo is, tja, dat moet een beetje uit dit topic komenWinking my eye.

ach, sorry ik heb teveel haast afentoe
nu ik het zelf teruglees kan ik het zelf amper lezen
maargoed daar ben ik dislecties voor

Cool
Stefjuuh    posted on 16-12-2008 15:55
Poster: RiX

Idd.. "Coming through... hallo, ik ben de dj... mag ik er even...hallo?... HETE KOFFIE!!!!"

Haha, dat deed ik wel bij de WC, maar toen had ik nog genoeg tijd over..
RiX    posted on 16-12-2008 16:25
Poster: gilan
maargoed daar ben ik dislecties voor

Waarom hebben ze dan ook niet een ander woord genomen dan 'dyslexie' dat wel makkelijk te spellen is? Cool
nicknaughty    posted on 16-12-2008 16:50
haha geniaal, ik pis ook snel (om on topic te blijven)
Bart_    posted on 16-12-2008 17:11
hier meld er ook een snelle pisser. Winking my eye
en zeiken kan ik ook goed zeggen mijn vrienden Cool

ik ben altijd zo snel omdat ik niet graag wil dat mensen aan mijn spullen komen, je weet maar nooit ofdat iemand met z'n zatte kop ook is wat aandacht nodig heeft, en een keer aan de jog wilt slingeren waardoor zijn bier over de dj-set valt. Naja, dan zit ik er wel mee he..

Daarom altijd zo snel Winking my eye
Boyd    posted on 16-12-2008 17:23
Ik doe er redelijk snel over, en ik hou me eten altijd save als ik moet draaien(dus geen chinees, want dan heb ik buikloop onder het draaien)

Enneuh, ben meestal wel snel klaar!

Ik heb ooit een dj gezien die naar het toilet moest, heeft hem in een 4 beatloop gezet en dat 2,5 minuut lang!
Stefjuuh    posted on 16-12-2008 17:46
Dan snap ik wel dat mensen dance eentonig vinden...
Sebasz    posted on 16-12-2008 21:21
Poster: RiX

Ajb zeg, gewoon Rick hoor... :P (nee echt, liever niet vloeken...)

@ Sebasz: Eet je veel bananen dan? Jij plant de grote boodschap ook echt he? Laat me raden: Zondagmiddag 15.00u

haha hoezo veel bananen? :P niet echt eigenlijk :$
Illusion    posted on 16-12-2008 21:53
Poster: nicknaughty
haha geniaal, ik pis ook snel (om on topic te blijven)

Pissen wat je pissen kan Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Dniz    posted on 16-12-2008 22:21
Nu ik erover nadenk, meestal moet ik voordat ik ga draaien ff pissen en dan erna nog een keer. En dan heel erg. Tijdens het draaien vrijwel niet. (Zijn meestal ook geen lange sets. Max 2 uur)
RiX    posted on 16-12-2008 22:23
ik sta meestal 4 uur nonstop te draaien. Dan drink ik 4 a 5 drankjes (geen bier ghehe) en idd, dan na afloop lekker lang de boel laten lopen Winking my eye
Sandr    posted on 16-12-2008 22:41
Als ik een hele avond draai van 11 tot 5 stel ik het altijd zo lang mogelijk uit, meestal pis ik dan een keer om 3 uur, dan weet ik zeker dat ik geen tweede keer meer moet.

Achter me dj booth zit een nooduitgang, kwestie van security roepen, hendels omlaag en zeiken maar.
Dan is het de harde straal erop en weer draaien...
Play that funky music white boy....
Prozei    posted on 16-12-2008 23:37
Ik heb er altijd mix cd's of een backup dj voor bij me.
Meestal haalde ik gelijk wat te drinken.
Snoey    posted on 17-12-2008 02:01
Ik pis altijd in de emmer die naast de dj booth staat. Af en toe kijken sommige mensen wel eens raar, en sommige kunnen er om laggen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Crazy    posted on 17-12-2008 02:09
Poster: Snoey
Ik pis altijd in de emmer die naast de dj booth staat. Af en toe kijken sommige mensen wel eens raar, en sommige kunnen er om laggen.

Ik neem aan dat als je voor een flink aantal man staat, in een ruimte waar het behoorlijk heet is, en je een paar uur staat te draaien... Dat dat toch niet al te fris zal gaan ruiken..Cool
Hardshort    posted on 17-12-2008 03:36
De meeste ruimtes ruiken toch al niet fris Cool

Ikzelf ben ook een hele vlugge indd Smile having fun
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
DJADMIN    posted on 17-12-2008 09:55
Ik denk dat je onder druk altijd snel kan toiletteren Winking my eye

was vrijdag lightjockey bij Lucien Foort, die had in totaal nog geen 10 seconden nodig haha
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 17-12-2008 @ 09:56:05 (100%)
Collin    posted on 17-12-2008 12:02
iemand anders plast altijd voor mij :D haha , nee ik moet bijna elke 30 minuten wel , dan zet ik even een cd op die met mixes , of die maak ik even van tevoren thuis en neem ze mee ! , :D , maar ik als dj kan snel plassen :D
OneSixty    posted on 17-12-2008 13:05

omg xD !

ipv gewoon een mixje op te zetten idd xD
Stefjuuh    posted on 17-12-2008 14:24

Hhmm. vind ik iets minder...:P Misschien leuk om als "kenmerk" te noemen! (Zie andere topic)
dondanielo    posted on 17-12-2008 14:27
jaah ik ben ook altijd wel snel.. maar dat met die emmer lijkt mij niet zo'n "frisse" oplossing Cool

ik doe het idd ook zo met mix cd's, die erin douwen en hollen.. Cool
Sandr    posted on 17-12-2008 16:10
Zoals gezegd roep ik altijd de security erbij om even op de booth te passen als ik door de nooduitgang me plasje doe.

Ik heb wel een keer gehad dat ik de security niet kon bereiken, toen de nood erg hoog was ben ik even naar boven gelopen (heb een trapje in de booth die naar boven gaat, daar is een ruimte met versterkers, dimmers co2 flessen en al die rommel. Daar even een lege rookvloeistof jerrycan gepakt en daar me plassie in gedropt....
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 17-12-2008 @ 16:11:19 (2%)
Bastian    posted on 17-12-2008 18:51
stelletje flikkers!
ik pis echt verrie fast jwz
Gery    posted on 18-12-2008 00:14
haha... als het echt druk is en de wc zich echt aan de hele andere kant van de zaal bevind en je echt geen tijd hebt om door een massa volk heen te manoeuvreren en je hebt enkele lege bekertjes in de buurt staan... Cool

funny note, ooit es een gozer die al iets te veel op had die bekertjes die ik mooi aan de kant had gezet als bier aanschouwde en er gewoon begon van te drinken Cool
DJ - Producer
4Tastic    posted on 18-12-2008 15:00
Poster: Gery
funny note, ooit es een gozer die al iets te veel op had die bekertjes die ik mooi aan de kant had gezet als bier aanschouwde en er gewoon begon van te drinken Cool

Dat is echt te ranzig Cool
http://www.djsander.nl
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

85 Users online: 15 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 36.274
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.650.636