Poster: Ferrox
Uhm.. leet even op je taal want ik kan het niet volgen. (ik heb het zover mogelijk verbeterd, maar grammaticaal gezien klopt er nog niets van.)
Maar je hebt inderdaad wel een punt. Ik kreeg het ook alleen te horen en ging er over nadenken. Of het zo is, tja, dat moet een beetje uit dit topic komen.
Poster: RiX
Idd.. "Coming through... hallo, ik ben de dj... mag ik er even...hallo?... HETE KOFFIE!!!!"
Poster: gilan
maargoed daar ben ik dislecties voor
Poster: RiX
Ajb zeg, gewoon Rick hoor... :P (nee echt, liever niet vloeken...)
@ Sebasz: Eet je veel bananen dan? Jij plant de grote boodschap ook echt he? Laat me raden: Zondagmiddag 15.00u
Poster: nicknaughty
haha geniaal, ik pis ook snel (om on topic te blijven)
Poster: Snoey
Ik pis altijd in de emmer die naast de dj booth staat. Af en toe kijken sommige mensen wel eens raar, en sommige kunnen er om laggen.
Ik pis altijd in de emmer die naast de dj booth staat. Af en toe kijken sommige mensen wel eens raar, en sommige kunnen er om laggen.
Poster: Gery
funny note, ooit es een gozer die al iets te veel op had die bekertjes die ik mooi aan de kant had gezet als bier aanschouwde en er gewoon begon van te drinken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.